- Reaction score
- 0
Amatööri, joka haluaa oppia tekniikoita suurtenkeskisuuren mittakaavan metamfetamiinin tuotantoa todellisilta ammattilaisilta nopealla ja aloittelijalle ystävällisellä asetuksella/reseptillä, jolla on korkeimmat/puhtaimmat tuotot, kuten alussa sanottiin Im amatööri ottaa sen kevyesti, vaikka oikealla opastuksella ja tietämyksellä joltakin im erittäin NOPEA oppija, joka kiinnittää huomiota ja soveltaa jokaista opetettua yksityiskohtaa pidän oppimisesta... oikealla tavalla askel askeleelta, vaikka se olisi vaikeampaa kuin sinun yksinkertaistettu tapa menetelmän tämä johtuu siitä, että se on helpompi minulle kertoa, jos olen ehkä tehnyt jotain väärin tai mitä osia menetelmän voin virittää woek paras minulle mitään neuvoja menetelmiä tai tyyppisiä laitteita ei ole väliä, jos sen kaupasta ostettu ovat diy tehty olen avoin kaikille sugestions etsivät perustaa varten 10-15kgs viikossa mitään tietoa määriä kunkin chwmical tarvitaan, että koko ja toiminta Mikä alku hinta kemikaaleista laitteiden tarvitaan, että tyyppistä toimintaa ilmeisesti ill on mini versio minun perustaa testata eriä ennen kuin menee, että iso ja myös ennen jokaista suurta erää koeajoa ennen kuin teen iso erä, että määrä, kun harjoittelen Id haluavat olla saada suurempaa perustaa yhdessä sekä. Kiitos etukäteen kaikille, jotka haluavat antaa minulle joitakin siellä tietoa