- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
pseudouutettu tapa Suoraan E:hen, koska A/B-menetelmä ei toiminut minulle.
120 mg pseudoefedriinisulfaattia + 5 mg loratadiinia yhtä pilleriä kohti.
10g pseudoefedriinisulfaattia
15g jodikrytsaliinirakeita.
5g RP
5 ml H2O
refluksi
minulle kävi niin, että reaktion aikana tunnin kuluttua pankon kaulan ja jäähdyttimen välinen tiivistenauha irtosi ja alkoi savuta voimakkaasti. onko mahdollista, että myös meta haihtui?
se tapahtui 120 C:n lämpötilassa. sammutin keittimen ja odotin sen jäähtymistä, jotta pystyin korjaamaan tiivistenauhan. ja taas aloin lämmittämään sitä uudelleen, mutta vasta seuraavana päivänä, koska minulla ei ollut aikaa sen jälkeen.
onko mahdollista, että tämä katkos vahingoitti reaktiota?
joten kun aloin lämmittää sitä uudelleen refluksilauhduttimen alla (sen päähän asetettu ilmapallo) 130 C:een, pidin tätä lämpötilaa tunnin ajan.
sitten annoin sen jäähtyä ja kaadoin sinne vettä ja suodatin sen.
Koko seos oli vihreää. Onko se normaalia?
Odotin sen olevan kellertävää tai kirkasta
Joka tapauksessa jatkoin, lisäsin NAOH:ta ph:ksi 12+...
Sitten lisäsin 2x 100ml ksyleeniä
(laitoin alimman kerroksen alas)
Pesin ksyleenin kylmällä, lämpimällä ja kylmällä DH2O:lla.
Laitoin MgSO 4 Buchnerin suppiloon suodatinpaperilla, jonka läpi kaadoin ksyleenikerroksen.
Sitten kaasutin ksyleenikerroksen hcl-kaasulla (nakl + h2so4 kuivattu CaCl2:n päällä).
Olen pettynyt, odotin suurempaa saantoa, vähintään 6 g, sen sijaan minulla on 3 g valkoista jauhetta.
Yritän kiteyttää sen uudelleen.
Liuotin tämän jauheen dekantterilasissa kuumaan isopropyylialkoholiin, lisäsin noin 10 ml asetonia, peitin sen ja laitoin pakastimeen.
ehkä onni hukassa, ehkä minulla ei ole tarpeeksi tietoa.
Tässä on tulos
120 mg pseudoefedriinisulfaattia + 5 mg loratadiinia yhtä pilleriä kohti.
10g pseudoefedriinisulfaattia
15g jodikrytsaliinirakeita.
5g RP
5 ml H2O
refluksi
minulle kävi niin, että reaktion aikana tunnin kuluttua pankon kaulan ja jäähdyttimen välinen tiivistenauha irtosi ja alkoi savuta voimakkaasti. onko mahdollista, että myös meta haihtui?
se tapahtui 120 C:n lämpötilassa. sammutin keittimen ja odotin sen jäähtymistä, jotta pystyin korjaamaan tiivistenauhan. ja taas aloin lämmittämään sitä uudelleen, mutta vasta seuraavana päivänä, koska minulla ei ollut aikaa sen jälkeen.
onko mahdollista, että tämä katkos vahingoitti reaktiota?
joten kun aloin lämmittää sitä uudelleen refluksilauhduttimen alla (sen päähän asetettu ilmapallo) 130 C:een, pidin tätä lämpötilaa tunnin ajan.
sitten annoin sen jäähtyä ja kaadoin sinne vettä ja suodatin sen.
Koko seos oli vihreää. Onko se normaalia?
Odotin sen olevan kellertävää tai kirkasta
Joka tapauksessa jatkoin, lisäsin NAOH:ta ph:ksi 12+...
Sitten lisäsin 2x 100ml ksyleeniä
(laitoin alimman kerroksen alas)
Pesin ksyleenin kylmällä, lämpimällä ja kylmällä DH2O:lla.
Laitoin MgSO 4 Buchnerin suppiloon suodatinpaperilla, jonka läpi kaadoin ksyleenikerroksen.
Sitten kaasutin ksyleenikerroksen hcl-kaasulla (nakl + h2so4 kuivattu CaCl2:n päällä).
Olen pettynyt, odotin suurempaa saantoa, vähintään 6 g, sen sijaan minulla on 3 g valkoista jauhetta.
Yritän kiteyttää sen uudelleen.
Liuotin tämän jauheen dekantterilasissa kuumaan isopropyylialkoholiin, lisäsin noin 10 ml asetonia, peitin sen ja laitoin pakastimeen.
ehkä onni hukassa, ehkä minulla ei ole tarpeeksi tietoa.
Tässä on tulos
1.png - AnonFiles
anonfiles.com
4.png - AnonFiles
anonfiles.com
5.png - AnonFiles
anonfiles.com
2 (2).png - AnonFiles
anonfiles.com
3.png - AnonFiles
anonfiles.com
6 (1).png - AnonFiles