Metamfetamiinin uudelleenkiteyttäminen

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1

Smz607vTYJ

Johdanto

Tämä aihe on yksityiskohtainen kuvaus menettelyistä, jotka on tehtävä, jotta voidaan muodostaa raseemisia metamfetamiinihydrokloridikiteitä. Raseemista metamfetamiinihydrokloridia (d,l-metamfetamiinihydrokloridia) ei voida kiteyttää uudelleen suuriksi sirpaleiksi kuten d-metamfetamiinihydrokloridia. D,l-metamfetamiinin isomeerien erottamiseksi toisistaan on suoritettavaeri menettelyjä.

Laitteet ja lasitavarat.

  • 800 ml x2; 150 ml x2.
  • Pyrex-malja (kiteytysastia).
  • suppilo.
  • Suodatinpaperi.
  • Lämmityslevy.
  • Buchnerin pullo ja suppilo.
  • Tyhjiöpumppu.
  • Lasta.
  • Lasisauva.
  • Mittalasi 100 ml.
  • Laboratoriovaaka (valinnainen).

Reagenssit.

  • Metamfetamiinihydrokloridin (150 g) vesiliuos.
  • Tislattu vesi ~400 ml.
  • Etanoli 88 % 50 ml.
  • Etyyliasetaatti ~ 70 ml.
  • Asetoni ~70 ml.


Menettely

1. Tyydyttynyt metamfetamiinihydrokloridin (150 g) vesiliuos laimennetaan vedellä (150 ml) 800 ml:n dekantterilasissa. Nestemäisempi liuos on parempi suodattaa paperisuodattimella.
2. Liuos suodatetaan paperisuodattimen läpi kiteytysalustalle.
3. Liuos suodatetaan paperisuodattimen läpi. Liuos haihdutetaan metamfetamiinihydrokloridikiteiksi jatkuvassa lämmityksessä 50-70 ℃ 3 päivän ajan. Tällä menetelmällä ei saada metamfetamiinihydrokloridisirpaleita (jäätä).
4. Metamfetamiinihydrokloridin kiteytyminen on mahdotonta. Saatu metamfetamiinihydrokloridi siirretään 800 ml:n dekantterilasiin ja kaadetaan 88-prosenttisen etanolin 50 ml:n ja veden 50 ml:n seoksella, kunnes se on liuennut.
5) . Seuraavaksi liuos saatetaan 250-300 ml:ksi vesialkoholiliuoksella (1:1; H2O:EtOH).
6. Liuosta lisätään 250-300 ml:ksi. Liuos haihdutetaan huoneenlämmössä.
7 . Liuos haihdutetaan huoneenlämmössä. Haihdutus voi kestää ~1,5 kuukautta.
8. Kiteisiin lisätään etyyliasetaatin ja asetonin (1:1) 80 ml:n seos ja sekoitetaan.
9. Kiteet sekoitetaan. Metamfetamiinihydrokloridikiteet suodatetaan huokoisen Schott-suodattimen läpi.
10. Suodatetaan. Se pestään osalla etyyliasetaatin ja asetonin seosta.
11. Kiteet pestään. Metamfetamiinihydrokloridi kuivataan vakiopainoon
.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Opettaja, miten metyyliamiinihydrokloridista voidaan syntetisoida metamfetamiinia
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hei, metyyliamiinia voidaan käyttää fenyyliasetonin (P2P) reduktiivisessa aminoinnissa. Tämä synteesi on esitetty amfetamiinit-osiossa, jossa on video-opastus.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Ymmärrän. Kiitos, opettaja. Olen oppinut taas yhden läksyn.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Opettaja, saanko kysyä, jos natriumetyylisulfaattia on vain 90 grammaa, mitä menetelmää minun pitäisi käyttää nitroetaanin syntetisoimiseen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hei, tämä on off-top. Kysy DM:ssä tai omassa aiheessa.
 

Bilson2

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Voinko kysyä tyhmän kysymyksen, että miten voin saada kyllästettyä metamfetamiinihydrokloridia?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
On selkeästi kirjoitettu, miten...
 

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
😭 Auttakaa minua, mikä tämä liuotin on, koska olen epäonnistunut ja käyttänyt paljon rahaa ja materiaaleja Ongelma on, että reitin [1] Moskovan tulos: saamme met hy jauheena. Onko olemassa jokin peräkkäinen prosessi, jonka olen unohtanut sen jälkeen, kun olen suorittanut reitin [1] Moskova? Kiitos vielä kerran, jos joku vanhempi asiantuntija voi auttaa minua tässä kysymyksessä. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
 

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
INDONESIAN KIELI
 

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
YR7v0YStol
 
View previous replies…

DRED

Don't buy from me
New Member
Language
🇷🇺
Joined
Sep 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Mitä tarkoittaa kyllästetty metamfetamiinihydrokloridi ?
Videolla se esitetään nestemäisessä muodossa. Miten voin valmistaa sitä metamfetamiinigydrokloridijauheesta ?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Liuotetaan veteen, anteeksi, että sitä ei sanota selvästi videossa. Metamfetamiini HCl 150 g veteen 150 ml.
 

fajkar

Don't buy from me
New Member
Language
🇸🇰
Joined
Sep 15, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hyvää päivänjatkoa, sir. Eikö tosiaan ole muuta keinoa saada isoja kiteitä nopeammin kuin odottaa 1,5 kuukautta? Olen kokeillut kaikkia tapoja, mutta se ei tahdo toimia. auttakaa minua.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hei, mitä keinoja olet kokeillut?
 
View previous replies…

fajkar

Don't buy from me
New Member
Language
🇸🇰
Joined
Sep 15, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hyvää illanjatkoa, herra. Tutkittuani foorumia, yritin tätä menettelyä viimeisenä. Lisäsin 100ml 35% HCL:ää Touleneen, minun pitäisi saada 220g METH:ta ja loput pitäisi olla HCL:n sisältämää vettä. Haihdutin veden ja saavutin painon 230g, joten 10ml oli vettä liuoksessa, sitten lisäsin 400ml asetonia 50 asteen lämpötilassa ja sitten laitoin sen jääkaappiin 12 tunniksi 8 asteen lämpötilassa. Ja saan edelleen pieniä kiteitä enkä isoja sirpaleita.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Sinun piti lukea myös tämä aihe Kiteytys ja kuumasuodatus
Mitä hitaammin annat kiteiden kasvaa, sitä suurempia ne ovat. Myös aineen puhtaudella on voimakas vaikutus kiteytymisprosessiin, niiden kiraalisuuteen.
Raseemisesta amfetamiinista ei varmasti saada ainakaan keskikokoisia kiteitä 12h jääkaapissa.
 

fajkar

Don't buy from me
New Member
Language
🇸🇰
Joined
Sep 15, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi, sir, mutta yritin myös 2 päivää ja tulos ei ollut hyvä, olen todella epätoivoinen siitä:sleep::sleep:.Tätä aihetta haluan kokeilla toisena-http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/en/threads/methamphetamine-crystallization-and-ice-manufacturing.465/.
Minulla on jo 9L asetonia pakastimessa viikon.luuletko että se toimii
 
Top