Ensimmäinen kokemukseni kokaiinista - Auttakaa minua, kiitos!

enrique

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 14, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Eilen sain ensimmäisen kokemukseni koksista, ja tänään minulla on kysymyksiä. Olen tilata koksi google verkkosivuilla [SPAM], se oli puhdas valkoinen ja ensimmäisen annoksen jälkeen hampaat repesi ja
minun oli vaikea niellä. Voiko joku neuvoa minua, onko se normaalia ja mitä se tarkoittaa? Onko sillä mitään seurauksia?
Anteeksi, etten osaa englantia hyvin, mutta tarvitsen apua.
Auttakaa minua,
Kiitos jokaisesta vastauksesta.
 
Last edited by a moderator:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Verkkotunnus luotu 3 viikkoa sitten, että codrucain.com. Se haisee roskapostilta.
 

enrique

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 14, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Miten se voi olla roskapostia? kun pakkaus tuli kotiin minulle
7 päivän kuluttua hän tuli kotiini.
 
Last edited:

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
270
Points
63
Hei!
Kokaiinilla on nukutusvaikutus. Kun se vapautuu nenänielusta suuonteloon, se aiheuttaa tunnottomuutta
Sitä pidetään normaalina käytäntönä.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Olen hieman myöhässä tähän säikeeseen, nyt luultavasti jo tiedät xD Sen normaali, ja sait todella puhdasta tuotetta.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Teethän repäisty? Laita se UV-valon alle ja katso, onko siinä mukavaa hehkua, DEA:n verkkosivujen mukaan 85 % + tekee niin. Periaatteessa kaikki kaikilla markkinoilla sanovat, että heidän tavaransa on 90 %, 95 % tai enemmän.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Kokaiini ei ole yhtä voimakas kipulääke kuin useimmat muut "kainit", kuten lidokaiini tai bentsokaiini. Minulla on ollut tuo reaktio kokaiinista ennenkin 250 mg:n syömisen jälkeen, mutta jos younsnortedmit, niin se nostaisi paljon, jos se olisi kokaiinia, mutta myös, missä on kuva?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Olen nauttinut sitä vain kerran, (Electric Mistresses) Se räjäytti naamani pois, tuntui kuin olisin juuri tullut hammaslääkäristä kotiin. Oletan, että voisin nähdä sen kuvatun "hampaat revitty pois" lol, mutta wow, joka eskaloitui nopeasti!
 
Top