10g 2B4M:ää varten laitoin 20ml metyyliamiinia 40%, mutta muistan vain, että myyjäni kertoi minulle, että metyyliamiini ei ollut 40% vaan hieman vähemmän, koska hän teki sen minulle (jos luet tämän, kiitos vielä kerran !), joten ehkä minun on laitettava 25ml, ei, minulla on vain palovammoja silmissäni (vaikka käytän silmälaseja, kuten hiihtolaseja, mutta kemian lasit ja maski (ABEK1), mutta se ei ole 2 in 1, vaan 2 eri tuotetta, itken paljon seuraavana päivänä, mutta 2 päivää sen jälkeen ne ovat normaalit), ja siinä kaikki, käytän käsineitä ja 3M-pukua.
Paikka, jossa teen 4MMC:tä, on ullakkoni ja jätän ikkunan auki yöksi, joten se on kylmä... Ehkä reaktio ei ole tarpeeksi kuuma...? Minulla on lämpölevy, joten voin tehdä kuuman vesihauteen ja laittaa pullon, joka sisältää 2B4M/M40/DCM:ää, sen sisään reaktion käynnistämiseksi, mutta en näe lämpötilaa, joten...
Ai niin, ja minulla on toinen kysymys: kun laitan HCl:n ja asetonin 4MMC-vapaana olevaan emäksiseen aineeseeni, voinko sekoittaa muutaman minuutin ja suodattaa sen, vai pitääkö minun laittaa se pakastimeen? Koska kun laitan asetonia, näen 4MMC:n kiviä ja se on hyvin hyvin valkoista, joten ehkä voin tehdä sen?