Question Tarvitsetko kemistin selittämään synteesin, joka on jaettu täällä?

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Reaction score
148

Ensinnäkin terveisiä kaikille foorumin jäsen ille.

Kerron teille hieman itsestäni ja ongelmista, joita minulla oli oppiessani ja soveltaessani joitakin synteesejä foorumilla. Uskon, että ammattimaiset maanalaiset kemistit täällä ratkaisevat ongelmani :)

Olen tutkinut kaikkia tällä foorumilla jaettuja synteesejä ja joitakin kohtia, joissa ihmisillä on ongelmia noin 1 kuukauden ajan, ja olen hiljaa kokenut mahdolliset ongelmat, joita he kohtaavat. Olen erittäin kiinnostunut amfetamiinista ja sen johdannaisista, koska opiskelin yliopistossa opiskelemani laitoksen vuoksi. Siksi yritän tehdä tutkimusta ulkomaisista lähteistä ja saada haluamani tiedot sen sijaan, että oppisin idiooteilta, joilla on tutkinto kotimaassani ja jotka eivät tiedä mitään.

Asun Turkissa. Siksi äidinkieleni on turkki. Termit, joita te käytätte joissakin liiketoimissa täällä, ovat hyvin erilaisia kuin meillä. En ymmärrä, mitä yritätte tehdä joissakin synteeseissä. On lähes mahdotonta etsiä internetistä tai foorumilta termiä tai sanaa, jota en ymmärrä.
Löysin alla kirjoittamani synteesin tältä foorumilta. Valitettavasti jäsenemme, joka jakoi tämän synteesin, ei jakanut paljon selittävää tietoa nuorille kemisteille :(

Pidemmittä puheitta kirjoitan teille, arvoisat ammattiopettajani, kysymyksiä alla olevien rivien viereen / numeroimalla laittamani osat. Olisin kiitollinen, jos voisitte vastata kysymyksiin numeroinnin mukaisesti. :)

4,8g PseudoE /1
2,5g RP
6g I2 /2
1,5ml H3PO4

öljykylpy
4 tuntia Refluksi
reaktion jälkeen:

150ml DH2O /3
lisätään NaOH PH 12+ /3-1
100ml ksyleeniä /3-2

pestään lämpimällä, kylmä DH2O /4
erillinen suppilo /5

+20ml DH2O /6
+20ml DH2O /6-1
lisätään 35%HCL PH 7 /6-2

haihdutetaan lämpimässä /7
pestään kylmällä asetonilla /8
uudelleenkiteytys isopropyylialkoholissa asetonin kanssa /9
jätetään pakastimeen 12 tunniksi
suodatetaan.

MINUN KYSYMYKSIINI:
1: Onko se pseudoefedriini, jonka otamme pois ja laitamme suoraan täällä mainituista pseudoefedriinihuumeista, vai onko se puhdasta? (Pillerit, jotka otimme laatikosta ja murskasimme ilman mitään toimia).... Jos se on lääke, mitä lääkettä suosittelisitte ja onko sillä väliä, kuinka monta mg se on? Pseudoefedriini (PEH) on kirjoitettu joihinkin lääkerasioihin maassamme. Luulen, että PEH:n kirjoittaminen tarkoittaa, että se on hyödytön tähän prosessiin.
2: Jodi mainitaan tässä. mutta I2:n kirjoittaminen hämmensi minua. Kun kysyin opettajaltani, hän sanoi, että kyseessä on jodiyhdiste, mutta hän ei itse tiedä. Mitä tuo 2 tarkoittaa?
3: Teemmekö reaktion jälkeen tässä tekemämme toimenpiteet kuplassa, jossa reaktio tapahtui, vai pitääkö meidän tehdä tämä erikseen lasissa?
3-1: Ymmärtääkseni meitä pyydettiin nostamaan pH-arvo yli 12:n natriumhydroksidin avulla. Jos ymmärsin oikein, sanokaa YES YOU FOOL. :D

3-2: Jos nostimme pH-tasoa edellisessä artikkelissa, miksi lisäämme happoa uudelleen ja häiritsemme pH-tasapainoa? Mikä on tarkoituksemme lisätä sitä?
4: En ymmärrä mitään, mitä tässä artikkelissa tehdään, selitä selvästi tai lähetä artikkeli tai video, josta voin oppia.
5: En ymmärrä mitään, mitä tässä artikkelissa tehdään, selitä selvästi tai lähetä artikkeli tai video, josta voin oppia.
6: Mihin lisäämme
6-1: Mihin lisäämme
6:2: Luulen, että yritämme neutraloida seoksen HCl:n avulla. (mutta en silti tiedä mihin seokseen lisäämme tässä:D)
7: mikä on tarkoituksemme tehdä tämä ja mitä seosta yritämme höyrystää
8: mikä on pesuprosessi kylmällä asetonilla ja miksi se tehdään? (Tarvitsen selkeän selityksen siitä, miten tämä tehdään, koska tämä on tilanne, jonka opettelen ensimmäistä kertaa.)
9: Tämä on kysymys, johon haluan eniten selvennystä. En tiedä siitä mitään. Tarvitsen selkeän selityksen siitä, miten se tehdään ja miksi.

Mielestäni nämä ovat kaikki kysymykset, joita tarvitsen. Kiitos kaikille etukäteen vastauksistanne. Haluaisin myös huomauttaa, että yritän ymmärtää lähes kaikki opettajamme G.Pattonin jakamat synteesit tekemällä muistiinpanoja vihkooni ja käsittelemällä niitä. Tein vihkoni ensimmäiselle sivulle merkinnän, että olet salainen sankarini.
Jos minut jonain päivänä pidätetään, kerron vankilassa kaikille ystävilleni sinusta. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Solution
No, sorry, you actually made an effort to read the syntheses. I won't be like that. But really, can you link to the original synthesis description, because the steps you describe doesn't make sense.
But:
5. You add the xylene to bind the amphetamine freebase in. It's soluble in xylene or toluene, but not water soluble, so it will form a layer on top of the layer of water and water soluble stuff. Then you pour everything in a separating funnel (if you don't know what a separating funnel is and how to use it, research that) and let the layers separate, after which you drain out the bottom water layer.
You're now left with a rather dirty mix of xylene, freebase meth and impurities in your funnel. You pour water on that, shake the funnel...

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
opiskele ensin orgaanisen kemian termejä ja tekniikoita, jotta ymmärrät prosessit ja termit suosittelen aloittamaan täältä.
Katso myös muiden synteesien videoita tällä foorumilla, jotta saat paremman kuvan. myös youtubessa on paljon videoita, joissa voit ymmärtää prosesseja paremmin.
muutama vinkki minulta olisi 1.joko käyttää jo puhdistettua pseudoa,jos sinulla on murskattuja pillereitä sinun täytyy erottaa pseudo pillerin täyteaineista(uskon että siitä on viesti täällä ei ole varma tho mutta löydät sen myös muualta).2.I2 on jodi alkeismuodossaan se on yksi niistä yhdisteistä kuten happi(O2) jotka esiintyvät aina lyhenteessä 2.niin normaali jodi.jos kysyit kemian opettajalta tätä ja ei tiennyt hän saisi potkut.

Älkää joutuko pidätetyksi bro.If teet älä tee sitä xD xD
Ja myös onnea yrityksesi on paljon taitavampia ihmisiä kuin minä tällä foorumilla, jotka ovat aina valmiita auttamaan.
Pysy turvassa.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
1: Se on puhdasta efedriiniä tai pseudoefedriiniä.
2: Se on puhdasta jodonia
3: Samassa uuttoastiassa, jos ei huvita kaataa tavaraa...
3.1: Kyllä, senkin hölmö.
3.2: Lisätään hydroksidia, jotta saadaan vapaata öljyä. Erottamisen jälkeen se käsitellään hapolla, jolloin saadaan tuotteen suolamuoto. Tutki "Acid/base extraction".
4: Tulin siis näin pitkälle, ja nyt sanot, ettet ymmärrä mitään?
5: Selvä, minä lopetan. Lue vain peruskemiaa ja katso paljon kemian videoita youtubesta.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Ei, anteeksi, olet oikeasti nähnyt vaivaa synteesien lukemiseen. Minä en ole sellainen. Mutta tosiaan, voitko linkittää alkuperäisen synteesikuvauksen, koska kuvaamissasi vaiheissa ei ole mitään järkeä.
Mutta:
5. Lisäät ksyleenin sitomaan amfetamiinin freebasea. Se liukenee ksyleeniin tai tolueeniin, mutta ei vesiliukoinen, joten se muodostaa kerroksen veden ja vesiliukoisen aineen kerroksen päälle. Sitten kaikki kaadetaan erotussuppiloon (jos et tiedä, mikä erotussuppilo on ja miten sitä käytetään, tutki asiaa) ja annetaan kerrosten erottua toisistaan, minkä jälkeen valutetaan alimmainen vesikerros pois.
Nyt suppiloon jää melko likainen sekoitus ksyleeniä, freebase-metyyliä ja epäpuhtauksia. Kaadetaan vettä päälle, ravistetaan suppiloa (ja tuuletetaan se, katso videoita tästä youtubesta) ja annetaan kerrosten erottua uudelleen. Valuta ja hävitä vesikerros. Toista tämä useita kertoja. Näin huuhtelet vesiliukoiset epäpuhtaudet pois ksyleeni/metaani-frebase-sekoituksestasi.

6. Edellä suoritetussa pesussa. Luulen, mutta en tiedä, mihin menettelyyn viittaat.

Sitten lisäät HCl:n, jotta freebaasista saadaan metamfetamiini-HCl. Tämä tehdään kuitenkin usein kuplittamalla kuivaa HCl-kaasua seoksen läpi. Tätä varten on olemassa tekniikka, löydät sen täältä foorumilta kohdasta "labarotory techniques". Kun lisätään HCl:ää täydelliseen pH:han tai kuplitetaan kaasua, suola muodostuu valkoisina, hilseilevinä tai kiteisinä saostumina ksyleeniseoksessa. Se on kaunis näky. Yleensä metamfetamiinisuola vain suodatetaan pois tämän vaiheen jälkeen.

7: luultavasti ksyleeni, mutta tarvitsen TODELLA alkuperäisen kirjoituksen.

8. kaadat kylmää asetonia suolan päälle ja ravistelet sitä. Asetoniin liukenevat epäpuhtaudet huuhtoutuvat pois.

9. Liuotat suolasi isopropyylialkoholiin, jossa on hieman asetonia. Lisää juuri sen verran, että suola liukenee, kuumenna tarvittaessa hieman. Suola liukenee paremmin lämpimään liuokseen kuin kylmään, joten kun laitat sen pakastimeen, metakiteitä muodostuu kuin taikaiskusta. Epäpuhtaudet jäävät liuokseen, ja saat puhdasta, valkoista suolaa, jonka voit suodattaa ja kuivata ja tehdä sillä huumeita.

Jotain sellaista. Mutta kuten sanoin, muistiinpanosi ovat todella hieman oudot, joten linkitä vain alkuperäinen punainen P-synteesin kuvaus.

Solution

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Reaction score
148
Voit lukea mainitsemani synteesin täältä
Synteesissä on virhe tai puute, olet oikeassa. Se voi myös olla virhe joissakin kirjoittamissani asioissa, koska käytän Google Translatea.
Mutta kiitos paljon siitä, että sait minut ymmärtämään joitakin toimintoja. Olen nuori kemian opiskelija vielä. nämä vastaukset ovat kullan arvoisia.
Voitko jättää ymmärrettävän artikkelin linkki Meth-synteesi yksinkertaisista kemikaaleista voin tavoittaa. nuorelle kemian opiskelijalle?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Tutustu vain Rhodium-arkistoon . https://chemistry.mdma.ch/hiveboard/rhodium/.

Asia on niin, että jos et ymmärrä synteesien kuvausta, sinun on itse asiassa hankittava lisää tietoa voidaksesi suorittaa ne. Tai sitten vain mokaat ne joka tapauksessa ja mahdollisesti vahingoitat itseäsi tai muita.
Ota termit ja kuvaukset, joita et ymmärrä ja googlaa ne. Etsi niitä youtubesta. Etsi muita wannabe-kemistien yhteisöjä ja lue, lue, lue. Tee ensin joitakin yksinkertaisia synteesejä, kuten saippuan valmistusta tai kloroformin tai klorobutanolin valmistusta. Etsi NileRed youtubesta ja Chemplayer BitChutesta. Syntetisoi omia reagensseja ja lähtöaineita. Jos siellä annettuja selityksiä on vaikea ymmärtää, tutki niitä.

Ja rehellisesti sanottuna, jos et ymmärrä näitä synteesien kuvauksia, epäilen todella, että oletko lainkaan kemian opiskelija, pikemminkin lukiolainen, joka on kiinnostunut drugzien tekemisestä, eikö niin? Siinä ei ole mitään väärää, mutta et todellakaan tarvitse vähemmän monimutkaisia synteesien kuvauksia, tarvitset enemmän tietoa. Ja mahdollisesti oppia hieman enemmän englantia? Suurin osa netin tiedoista on venäjäksi tai englanniksi.

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Reaction score
148
Kiitos paljon tiedoista. En todellakaan ole lukiolainen. Termit, joita käytämme kemiasta Turkissa, ovat erilaisia kuin mitä te käytätte tällä foorumilla, koska minulla on vaikeuksia tehdä käännöksiä tämä on ainoa ongelmani.
Seuraavasta kuukaudesta lähtien näette minut enemmän synteeseillä, joita tein tällä foorumilla.
Voitte olla varmoja, että teen kovasti töitä. Docx

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Käytän tässä englanninkielisiä kansainvälisiä termejä. Onnea matkaan! Odotamme innolla menestysraporttejasi =)