- Reaction score
- 148
Ensinnäkin terveisiä kaikille foorumin jäsen ille.
Kerron teille hieman itsestäni ja ongelmista, joita minulla oli oppiessani ja soveltaessani joitakin synteesejä foorumilla. Uskon, että ammattimaiset maanalaiset kemistit täällä ratkaisevat ongelmaniOlen tutkinut kaikkia tällä foorumilla jaettuja synteesejä ja joitakin kohtia, joissa ihmisillä on ongelmia noin 1 kuukauden ajan, ja olen hiljaa kokenut mahdolliset ongelmat, joita he kohtaavat. Olen erittäin kiinnostunut amfetamiinista ja sen johdannaisista, koska opiskelin yliopistossa opiskelemani laitoksen vuoksi. Siksi yritän tehdä tutkimusta ulkomaisista lähteistä ja saada haluamani tiedot sen sijaan, että oppisin idiooteilta, joilla on tutkinto kotimaassani ja jotka eivät tiedä mitään.
Asun Turkissa. Siksi äidinkieleni on turkki. Termit, joita te käytätte joissakin liiketoimissa täällä, ovat hyvin erilaisia kuin meillä. En ymmärrä, mitä yritätte tehdä joissakin synteeseissä. On lähes mahdotonta etsiä internetistä tai foorumilta termiä tai sanaa, jota en ymmärrä.
Löysin alla kirjoittamani synteesin tältä foorumilta. Valitettavasti jäsenemme, joka jakoi tämän synteesin, ei jakanut paljon selittävää tietoa nuorille kemisteille
Pidemmittä puheitta kirjoitan teille, arvoisat ammattiopettajani, kysymyksiä alla olevien rivien viereen / numeroimalla laittamani osat. Olisin kiitollinen, jos voisitte vastata kysymyksiin numeroinnin mukaisesti.
4,8g PseudoE /1
2,5g RP
6g I2 /2
1,5ml H3PO4
öljykylpy
4 tuntia Refluksi
reaktion jälkeen:
150ml DH2O /3
lisätään NaOH PH 12+ /3-1
100ml ksyleeniä /3-2
pestään lämpimällä, kylmä DH2O /4
erillinen suppilo /5
+20ml DH2O /6
+20ml DH2O /6-1
lisätään 35%HCL PH 7 /6-2
haihdutetaan lämpimässä /7
pestään kylmällä asetonilla /8
uudelleenkiteytys isopropyylialkoholissa asetonin kanssa /9
jätetään pakastimeen 12 tunniksi
suodatetaan.
MINUN KYSYMYKSIINI:
1: Onko se pseudoefedriini, jonka otamme pois ja laitamme suoraan täällä mainituista pseudoefedriinihuumeista, vai onko se puhdasta? (Pillerit, jotka otimme laatikosta ja murskasimme ilman mitään toimia).... Jos se on lääke, mitä lääkettä suosittelisitte ja onko sillä väliä, kuinka monta mg se on? Pseudoefedriini (PEH) on kirjoitettu joihinkin lääkerasioihin maassamme. Luulen, että PEH:n kirjoittaminen tarkoittaa, että se on hyödytön tähän prosessiin.
2: Jodi mainitaan tässä. mutta I2:n kirjoittaminen hämmensi minua. Kun kysyin opettajaltani, hän sanoi, että kyseessä on jodiyhdiste, mutta hän ei itse tiedä. Mitä tuo 2 tarkoittaa?
3: Teemmekö reaktion jälkeen tässä tekemämme toimenpiteet kuplassa, jossa reaktio tapahtui, vai pitääkö meidän tehdä tämä erikseen lasissa?
3-1: Ymmärtääkseni meitä pyydettiin nostamaan pH-arvo yli 12:n natriumhydroksidin avulla. Jos ymmärsin oikein, sanokaa YES YOU FOOL.
3-2: Jos nostimme pH-tasoa edellisessä artikkelissa, miksi lisäämme happoa uudelleen ja häiritsemme pH-tasapainoa? Mikä on tarkoituksemme lisätä sitä?
4: En ymmärrä mitään, mitä tässä artikkelissa tehdään, selitä selvästi tai lähetä artikkeli tai video, josta voin oppia.
5: En ymmärrä mitään, mitä tässä artikkelissa tehdään, selitä selvästi tai lähetä artikkeli tai video, josta voin oppia.
6: Mihin lisäämme
6-1: Mihin lisäämme
6:2: Luulen, että yritämme neutraloida seoksen HCl:n avulla. (mutta en silti tiedä mihin seokseen lisäämme tässä)
7: mikä on tarkoituksemme tehdä tämä ja mitä seosta yritämme höyrystää
8: mikä on pesuprosessi kylmällä asetonilla ja miksi se tehdään? (Tarvitsen selkeän selityksen siitä, miten tämä tehdään, koska tämä on tilanne, jonka opettelen ensimmäistä kertaa.)
9: Tämä on kysymys, johon haluan eniten selvennystä. En tiedä siitä mitään. Tarvitsen selkeän selityksen siitä, miten se tehdään ja miksi.
Mielestäni nämä ovat kaikki kysymykset, joita tarvitsen. Kiitos kaikille etukäteen vastauksistanne. Haluaisin myös huomauttaa, että yritän ymmärtää lähes kaikki opettajamme G.Pattonin jakamat synteesit tekemällä muistiinpanoja vihkooni ja käsittelemällä niitä. Tein vihkoni ensimmäiselle sivulle merkinnän, että olet salainen sankarini.
Jos minut jonain päivänä pidätetään, kerron vankilassa kaikille ystävilleni sinusta.