Miner21....... kerro tarkemmin, mitä tarkoitat "PGP:llä". Mistä muista vaihtoehdoista voi keskustella. Olen postittanut huumeita kotiin useasti, koska en tiennyt mitä muuta tehdä. Hiljattain postitin huumeita ystäväni kotiin. Minun alueellani maailmassa ei ole tietääkseni kuolleita pudotuksia. Luin juuri jostain, että joku oli postittanut paketin tyhjillään olevaan taloon, mutta sitten pakettia ei toimitettu perille ja se oli käytännössä kadonnut. Siinä on siis jonkinlainen riski. En tietenkään halua ottaa riskiä, koska postia liikkuu paljon. Mietin vain, olenko jättänyt huomiotta jonkin ilmeisen ratkaisun. Kuten VPN OpSecille on helppoa, tee se vain. Tor on helppo, tee se vain. BTC on helppoa, tee se vain. Anonyymi rekisteröimätön sähköposti on helppoa, tee se vain. Monero on hieman vaikeampi mutta sen arvoinen, tee se vain. Käyn kaiken tämän läpi ja sitten postitan sen ystäväni kotiin, ja olen yhden asteen päässä siitä, että minut pidätetään. Se on suuri heikko kohta suunnitelmassani. Mitä ideoita meillä on?