Question P2P ja silikageelipallot. :S

Seekinglife01

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Laitoin p2p silikageelipalloihin kuin kuivata p2p, mainitaan nabh4 metord tällä sivustolla.
Tein P2P:n BMK-suolasta, se näyttää puhtaalta kuin muillakin kerroilla. Kuitenkin ensimmäinen kerta, kun olen yrittänyt kuivata niitä silikageelipallossa.
Onko normaalia, että siitä tulee maitomaista/pilvistä?

Olen liittänyt kuvan, edessä on p2p ja suppilossa on silikageeli/p2p joka meni hassusti. Silikageelit muuttuvat vaaleanpunaisiksi, kun ne kostuvat..... Onko kellään ollut samaa reaktiota vai onko bmk suola väärennös tai jotain?

Attachments

• J8MwTR3ivK.jpeg
    J8MwTR3ivK.jpeg
    508.3 KB · Views: 18

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Sallikaa minun kysyä ilmeinen ennakkokysymys, ovatko silikapallonne indikaattorityyppisiä, jotka muuttuvat vaaleanpunaisiksi, kun ne kyllästyvät?

Seekinglife01

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ne ovat upouusia, juuri laitettu. Ei ole koskaan koskettu mihinkään muuhun. Kyllä, sinisestä (kuivasta) ne muuttuvat vaaleanpunaisiksi (märiksi).

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
En ehkä lukenut sitä oikein ensimmäisellä kerralla, mutta luulen, että se on normaalia, koska niiden päälle laitetaan talkkia tai jotain jauhetta, jotta ne eivät tarttuisi yhteen. Se peseytyy pois ja piidioksidi lakkaa olemasta niin tahmeaa, kun se on käytetty.

Seekinglife01

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Jep, se on oltava kuitenkin nyt sain keltaisen p2p kun sain sen pois enemmän vettä. Toivottavasti tislaus poistaa tuon keltaisen paskan siitä.

Kaikki, jotka ajattelevat käyttää sinisiä silikageelejä, älkää käyttäkö niitä nabh4:lle. Se vähentää kobolttikloridin sinisten silikageelien helmiä, vain hyvä veden poistamiseen. Tietenkin sen jälkeen, kun ne on pesty ennen käyttöä, älkää tehkö niin kuin minä tein :). Itse asiassa pitäydy vain tavallisissa valkoisissa piihappogeeleissä.