Tässä taitaa olla väärinkäsitys.
Olin ehdottanut, että tietyt aiheet olisivat näkyvissä vain sponsoreille. ensinnäkin foorumin tukemiseksi. ja toiseksi väärinkäytösten estämiseksi .
<sponsori>Tämä oli idea</sponsori>
Olen melkein valmis joidenkin päivitysten kanssa. Meistä tulee yhä suositumpia, roskapostia on enemmän, joten hyvin pian ei riitä, että vain rekisteröityy foorumille, jotta voi käyttää kaikkia toimintoja kerralla. Joitakin toimintoja tarjotaan "palkkiona" aktiivisuudesta. Sponsorit ja premium-jäsenet saavat käyttöönsä useita lisäominaisuuksia, muun muassa sen, mistä @Saul puhuu.
Tuleeko foorumiin lähitulevaisuudessa koskaan sisällytettäväksi markkinapaikkaosio, jossa kokit voisivat tarjota syntetisoituja kemiallisia tuotteita?
Minusta tämä voisi olla hienoa, ja olisi järkevää, jos myyjien täytyisi käydä läpi auditointijärjestelmä, jossa heidän täytyisi lähettää kemikaalit ylläpidolle/johtoryhmälle koe-esiintymistä varten.
Kuten Heisein sanoo, on olemassa niin monia synteesejä, jotka maksavat niin paljon rahaa, maksat ja saat mitä tarvitset, niin yksinkertaista kuin se on. Minun mielestäni, jos olet uusi tällä alalla, suosittelen ostamaan pääsyn.
En usko, että aloittelevat kemistit ovat kiinnostuneita näistä synteeseistä. Pikemminkin ne kiinnostavat myyjiä ja valmistajia.
Esimerkiksi teitä kiinnostaa tämä osio. Sillä siitä löydät mahdollisuuden tuottaa laillista kannabinoidia.