Pods, Straw or Seeds, where's the pot of gold?

8bit

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 6, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hei kaikille! Haluan vain sanoa, miten mahtava paikka tämä on mielestäni. En ole tarpeeksi siisti ollakseni kemisti (paitsi jos ruoanlaitto lasketaan, koska sillä teen leipäni), mutta olen lymyillyt huumekemian foorumeilla ja redditsissä toivoen saavani vähän siitä kyvystä, jolla jotkut teistä pystyvät tekemään taikoja, joita kutsutte tieteeksi 😂. Minulla ei ole kärsivällisyyttä istua alas ja opetella asioita, joita tarvitsen syntetisoidakseni mitään, mikä ylittäisi aloittelijan tason, mutta silti lymyilen, luen, yritän ymmärtää ja ihmettelen. Olen todella iloinen, että tämä sivusto on olemassa ja että olen löytänyt sen, koska vain minunlaisteni ihmisten määrästä olen tiennyt, että tällaisia paikkoja on oltava enemmän verkossa.

Kysymykseni: Keräsin viime keväänä paperisen ruokakassin täynnä unikon siemeniä, olkia ja siemeniä. Niiden ei annettu kuivua ennen sadonkorjuuta, vaan kuivasin ne jälkikäteen, ja aion valmistaa teetä, sillä kaikki, mitä olen lukenut hiutaleisesta oopiumista, kuulostaa pettymykseltä. Törmäsin myctopiassa, sieniharrastajien yhteisössä, juttuihin mahdollisesta menetelmästä, jolla voidaan valmistaa jalostettua ruskeaa jauhetta, jonka uskotaan olevan morfiinisulfaattia, ja jos joku on kiinnostunut, menen etsimään ja lähettämään heidän raporttinsa. Joka tapauksessa, kun keräsin palkoja, monissa niistä oli siemeniä, joten säkkini, jossa on palkoja ja olkia, on myös täynnä siemeniä. Säästän osan istutettavaksi uudelleen, mutta se sai minut uteliaaksi, ovatko palkot/varret paremmat alkaloidien saamiseksi vai siemenet. Olen melkein varma, että olen lukenut, että ainoa syy unikonsiementen teen farmakologiseen aktiivisuuteen on se, että palkojen kasviaines peittää siementen ulkopinnan ja tekee itse asiassa taikoja - siemenet itsessään ovat inaktiivisia. Haluaisin laittaa kaiken hyödyllisen hyvään, joten todennäköisesti käytän kaiken, mutta ovatko palot ja oljet periaatteessa koko enchilada? Kiitos!
 

En3ma

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Pesemättömät siemenet ja jäännös palkojen sisäpuolelta ovat voimakkaimpia alkaloideja, joita seuraa pos. mutta älä väheksy varret!

Mieluummin halkaisen palot erikseen ja heitän sitten varret ja palot elintarvikekoneeseen. Tuolloin olisin heittää noin 15-20 (koosta riippuen) kattilaan kuumaa vettä ja 10% sitruunamehua. Heitä viimeisenä sekoittamattomat siemenet (olen huomannut, että ne ovat suorastaan inhottavia, jos ne sekoitat) joukkoon.

Yritä pitää tee juuri kiehumisen kynnyksellä 15-20 min, sammuta sitten poltin ja anna jäähtyä.

15-20 palkoa tekisi teetä koko perheelle, ole varovainen erityisesti, jos olet naiivi, koska tämä on helposti 4 kohtalaista annosta.

Etsi chaser, joka toimii sinulle. Huomasin, että ruokavalio cola toimi minulle. En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan makua miellyttäväksi.
 

1thejew1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2022
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Kun poppie on mukava pod vain leikata se alas varsi ja pod ja heittää sen tehosekoittimeen kuumaa vettä ja pieni määrä happoa etikka- tai sitruunahappo löydän parhaiten
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Sekoitan kaiken, sitten valmistan "teen" keittämällä sitä hieman happamassa vedessä, sitten suodatan kiinteät aineet kankaanpalan läpi, jotta voin puristaa kaikki tavarat. Sitten haihdutan kaiken veden, ja jäljelle jää ruskea kiteinen hiutale. Minulle kerrottiin, että 3 grammaa on annos lol! Minulla oli puolitoista grammaa ja olin kovilla ja kutisi. Vakava teho voi vaihdella suuresti. Olen entinen heroiinin käyttäjä ja unikkoni pistivät minut perseelleni joka vuosi. Poltin hiutaleita arvaamattomin tuloksin, joten viime vuonna laitoin niitä vain korkkeihin puoli grammaa korkki, koska jumalani unikkoteetä juominen on painajaismaista mehua.
 

nkd23

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Nov 18, 2022
Messages
24
Reaction score
11
Points
3
Minä sekoitan Poppya ilman siemeniä.
Annan niiden olla yön yli kylmässä vedessä.
Sitten laitan etikkaa kattilaan ja keitän 1-2 tuntia.

Sitten soseutan kaikki palot kattilaan ja vähennän nestettä, kunnes saan oopiumin kaltaista ainetta.
Voit toistaa sitä muutaman kerran (3-4) ja saada lisää oopiumia.
 

one5one

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

Minulla on loistava kirja, joka selittää erittäin yksityiskohtaisesti, mitä yrität tehdä, ja suosittelen tätä kirjaa kaikille, jotka haluavat oppia mitä tahansa, mikä liittyy oopiumiunikkoon. Kirjan nimi on Jim Hogshiren kirjoittama "Opium for the Masses". löydät sen Amazonista. Oopiumia massoille on mielestäni pakko lukea. Se on hyvin informatiivinen ja helppo lukea. Onnea!!!
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Erittäin yksinkertainen morfiinin uuttaminen erittäin halvoilla OTC-kemikaaleilla: https://en.wikipedia.org/wiki/Calcium_morphenate.
Siemenet tulisi heittää pois tai säästää istutusta varten, Varret sisältävät pieniä määriä alkaloideja, mutta eri suhteessa kuin palkot ja vähemmän toivottavia,
 

oldkaw

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Hogshiresin kirja toi sen kartalle, mutta "kompot" (sp) on se, mistä se alkoi. Lääkeyritykset käyttävät melko pitkälti samaa prosessia. Jos palkot ovat kypsiä ja kuivia, siemenet ovat inerttejä. Alkaloidit ovat palkoissa. Vahvuus voi vaihdella, ja ole epäileväinen palkoja kohtaan, jos et tiedä taustahistoriaa. Korkean tebaiinipitoisuuden (paramorfiini) omaavia podeja on ollut markkinoilla siitä lähtien, kun SKF nuketoi joitakin siemeniä nähdäkseen, mitä ne voisivat löytää, ja vaikutus genetiikkaan oli matalan morfiinipitoisuuden ja korkean tebaiinipitoisuuden omaavia unikoita. Uusi-Seelanti kasvattaa niitä suurille lääketehtaille oksikodonin, hydromorfonin, narcanin jne. valmistukseen, mutta ilman laboratoriota ne ovat melko hyödyttömiä. DEA ja sen toverit laimentaisivat mielellään unikkoa sillä, jotta se olisi vähemmän houkutteleva, sanon vain. Jos sinulla on hyviä palkoja, katkaise solmu tyvestä ja kaada siemenet vetoketjulliseen lokeroon. Hajota siemenet ja laita kahvimyllyyn. 2 tai 3 myllyä täynnä riittää yleensä. Kaada kuppiin, kaada ~ kupillinen kuumaa vettä jauhetun palan päälle, sekoita ja anna vaikuttaa. Saat 95% ensimmäisellä vedolla. Siivilöi verkkokupin läpi. purista siitä niin paljon vettä kuin voit ja nauti. Teollisessa mittakaavassa voit lisätä kalkkia nesteeseen ja suurin osa alkaloideista kaatuu ulos. Kaada nestemäinen kalsiummorfinaatti pois ja lisää ammoniumkloridia. Raaka morfiinivapaa emäs laskeutuu pois, mutta se on työläämpää kuin miltä se kuulostaa...
 
Top