Kysymys alfa-metyylitryptamiinin synteesistä tryptofaania käyttäen

bigdigrandy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Mar 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Minulla on idea mahdollisesta aMT:n synteesireitistä, jossa käytetään tryptofaania lähtöaineena.
Olen etsinyt tällaista synteesiä tältä foorumilta, mutta en ole löytänyt mitään, joten jos tällainen kysymys on jo olemassa, olen hyvin pahoillani.

Ajattelemani synteesi alkaa tryptofaanin karboksyyliryhmän pelkistämisestä LAH:n avulla hydroksiryhmän saamiseksi ja sitten vetyjodidin käytöstä punaisen fosforin läsnä ollessa hydroksiryhmän poistamiseksi ja sen muuttamiseksi tryptamiinijodidiksi.
CFZ8KQu2oE

Tryptamiinijodidi pelkistetään nyt litiumalumiinihydridillä, jolloin saadaan lopputuote aMT
ARXruUzxBf


Kysymykseni on nyt, toimisiko tämä synteesi teoriassa ja mikä olisi ihanteellinen liuotin, jossa synteesi voitaisiin suorittaa?
Jos tämä synteesi toimii, aMT voitaisiin valmistaa helposti saatavilla olevista ja epäilyttämättömistä resursseista, jotka voitaisiin valmistaa minimaalisilla laitteilla ja tietämyksellä.
Olisi hienoa, jos joku voisi auttaa minua, koska kemian taitoni eivät ole kovin hyvät enkä luota itseeni kokeilla tätä kysymättä joltakulta, toimiiko se edes.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
No, suunnitelmassasi on useita heikkoja kohtia, mutta hei, onnittelut näin rohkeasta synteettisen polun suunnitelmasta. Ensinnäkin suosittelen ystävällisesti Red-Al:n käyttöä (pitkä nimi, tutustukaa siihen itse), se on paljon vähemmän pyroforinen, joten sitä on turvallisempi käsitellä. Toinen asia on se, että tarvitset Trp:n metyyliesteriä, ja minulla on joitakin aiempia töitä, mikä tarkoittaa, että voin toimittaa sinulle kätevän menetelmän sen valmistamiseksi, että LAH: n tai Red-Al: n kanssa olisi mahdollista saada hydroksimetyylianalogi. Punaisen P / HI: n osalta odotan, että se pelkistetään AMT: ksi, jos olet onnekas (idk, jos tämä toimii ensisijaisille samalla tavalla kuin toissijaisille alkoholeille, joten sinun on tarkistettava). Olen melko varma, että on olemassa kätevämpiä jodausmenetelmiä ja jodi on riittävän hyvä lähtevä ryhmä, että sinun tarvitsee vain laittaa se yhteen molekyylin kanssa, että hän olisi mieluummin kuin Trp. Toinen huomioitava asia on se, että tryptamiinikemia on aika työlästä ja poikkeuksetta turhauttavaa, vaikka tuurilla vain pikkuisen.
 
Top