Kysymys yhteisölle

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Tällä foorumilla on todellinen lääkesynteesin tukema yhteisö, jonka olen huomannut. Ovatko monet teistä laillisia yliopistokoulutettuja kemistejä? Hardcore-harrastajia? Kuinka paljon investointeja joku tarvitsisi ostaa laitteet paljaat luita peruslaboratorio (ehkä yksi, että voisit syntetisoida useamman kuin yhden lääkkeen) Aion alkaa kaivaa joitakin helppoja reseptejä ja nähdä, jos luulen, että voisin tehdä sen

Propsit teille kaikille. Minusta on niin kiehtovaa, että te pystytte sekoittamaan kemikaaleja yhteen ja tekemään huumeita, joita me kaikki rakastamme. Olette tavallaan kuin velhoja (Sanoo joku, jolla on ollut vain yksi kemian kurssi yliopistossa, jonka läpäiseminen oli vaikeaa).

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Investoinnin määrä voi olla minimaalinen. Kaikki riippuu siitä, mitä olet syntetisoimassa ja millaisia määriä aiot tuottaa.
Esimerkiksi mefedronin syntetisoimiseksi pieninä määrinä tarvitset vain joitakin lasitavaroita, muita laitteita ei tarvita. Mutta jos aiot tuottaa 100 kiloa mefedronia viikossa, sinun on pulitettava kalliisiin laitteisiin.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Rehellisesti sanottuna hankin vain uuden hyperfixationin vuoden tai kahden välein, ja tämä on nykyinen ^^;

Minulla ei ole vielä lasitavaroita tai esiasteita, koska olen rahaton, mutta teen töitä sen eteen. läpäisin hädin tuskin lukion kemian. en ollut koskaan kiinnostunut (tai hyvä siinä) ennen kuin aivan hiljattain. rehellisesti sanottuna huumeiden valmistukseen tarvittavat aineet eivät ole kovin kalliita, minulla on vain muita asioita, joita tarvitsen enemmän. lol

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Erittäin mielenkiintoinen... Olen katsonut ostoslistaa. Ainakin minulla on hyvä lähde, jos minulla on kysyttävää!

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
162
Herra Heisenberg tietenkin osui nappiin. Riippuu siitä, mitä haluat tehdä. Spoilerivaroitus, et luultavasti tule tekemään LSD:tä, jos koskaan - kuten me muutkin, ilman vakavaa panostusta laitteisiin, vaivaan, aikaan ja rahaan, ja tarkoitan, että silloinkin se ei ole helppo tehtävä. Voit luultavasti saada kaiken tarvitsemasi, mukaan lukien lasitavarat ja laboratoriolaitteet, jotta voit tehdä mitä tahansa haluat (kohtuullisessa määrin) ja ostaa myös tarvittavat esiasteet keskittyäksesi 20g-eriin amfetamiinia ja päästä alkuun 500 dollarilla tai vähemmän, ja tämä hinta sisältää luultavasti ensimmäisen ainesosalähetyksen pilaamisen epäonnistuneisiin yrityksiin ja vielä jonkin verran vaihtorahaa jäljellä, ehkä riippuen tuotteiden lähteestäsi lähteestäsi ja valitsemastasi reitistä.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Amfetamiinin valmistamisen täytyy siis olla jonkinlainen taiteenlaji, jos todennäköisesti pilaat ensimmäisen erän? Ei mikään yksinkertainen keittokirjan resepti?

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
41
Deals
3
Riippuu reitistä. Jos käynnissä efedriinin muuntaminen, pystyin luomaan suoraan ar alusta. se oli 90-luvun alussa. Kun pillerit olivat helppoja. minulla oli tapana kävellä cosco wulitjout jäsenyys ja täyttää kärry. tyhjentää niiden hyllyt. Anhyroosinen amonia voi vahingoittaa sinua menemällä sitä reittiä.
Prop-reitit ovat monimutkaisempia.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
162
"Tämä on taidetta, herra White! Te olette taiteilija! .... Kiitos Jesse, olen iloinen, että hyväksyt...."
Joo... suunnittele pilaavasi muutaman erän, ja jos et... no paska, olet nyt mies, kaveri....

Amfetamiini on todella yksinkertaista, mitä tulee suoriin synteeseihin. Se on vain hieman vaikeampaa kuin PSE:n muuttaminen metamfetamiiniksi... nämä tyypit saavat sen näyttämään videoilla kuin kulhollinen muroja. En voi sanoa vielä omasta puolestani, mutta laita minut valmentajaksi! Kun ryhdyit siihen pelottavaan tehtävään, että opettelisit tekemään metaa, et kai ajatellut, että se olisi niin yksinkertaista kuin keittää PSE:tä jodivetyhapossa (mikä se nyt onkaan) muutaman tunnin ajan.... a/b-uutetta, kuplia HCl-kaasua, kerätä suola ja pestä se asetonilla. Tuskinpa se on kemiaa, vai mitä? Siihen tarvitaan muutama vaihe, siihen liittyy jonkin verran työtä ja riskejä, herranjestas, laita RP ja I2 yhteen, keitä vähän aikaa ja lisää sama määrä vettä, siinä on HI-happo... Ripaus sitä ja ripaus tätä, tarpeeksi yksinkertaista, eikö? Ette ehkä onnistu aluksi, luultavasti ette onnistu - joten odottakaa sitä. Ilmeisesti edes koulutetut asiantuntijat eivät yleensä onnistu ensimmäisillä kokeilukerroilla. Voin vakuuttaa teille, että se EI ole vaikeaa, jos osaatte etsiä vikoja tarkasti ja oppia virheistä, turvallisella tavalla. Jos olet itseoppinut kuten minä, ole kärsivällinen ja sinnikäs. Ennen kaikkea ole turvallinen. Millään tästä ei ole merkitystä sen jälkeen, kun olet polttanut paskasi ja päätynyt vankilaan tai kuollut. Mene omaan tahtiisi ja elä oppiaksesi uutta päivää.

Minun neuvoni, harjoittele ensin "elintarvikekemiaa". Heitä kutsutaan kokiksi ja kokiksi syystä. Opettele valmistamaan muutama ruokalaji, pätevästi, polttamatta mitään tai sairastuttamatta ketään. Opiskelkaa ahkerasti orgaanista kemiaa, oppikaa tekniikoita, katsokaa videoita, lukekaa, lukekaa, lukekaa! Tutustu terminologiaan. Aloita pienestä ja yksinkertaisesta ja harjoittele joitakin asioita. Kultakaivos on se, kun joku selittää yksinkertaisin termein, mitä oikeastaan tapahtuu reaktion tietyssä vaiheessa, mitä tiedettä sen takana on - mitä tapahtuu, mikä muuttui? Miten? Miksi? Taikuuden ymmärtäminen, sen omistaminen, sen tekeminen omaksi... ja sitten sen suorittaminen itse. Näin eräässä toisessa viestissä, että joku kutsui täällä olevia kirjoituksia "kivikautiseksi kemiaksi", vanhentuneeksi ja hyödyttömäksi useimmille, mutta viihdyttäväksi. Ajattelen, no, mene takaisin superlaboratorioosi ja paina "START"-nappia omille jutuillesi. Meille muille: Anna taiteilijoiden maalata. Kun typerä sivilisaationne romahtaa itseensä ettekä keksi, miten saisitte virran takaisin päälle tai saisitte enää esiasteita Kiinasta. Dinosaurukset tulevat olemaan ukkoskuopan takana.

Hamiltonsin jakso, jossa Festerillä on paholaispuku ja MDMA-kokilla peruukki. Siistimpää kuin tyynyn toinen puoli, jos minulta kysytään! Aloitetaan tyhjästä, 15-20 askelta, ehkä enemmän, ja käytetään vain kaupasta ostettuja tuotteita, jotta voidaan tuottaa ~100g hyvää, puhdasta tuotetta. Mitä? Uskomatonta... magic.... Art! ......... Etkö viihdy?