"Tämä on taidetta, herra White! Te olette taiteilija! .... Kiitos Jesse, olen iloinen, että hyväksyt...."
Joo... suunnittele pilaavasi muutaman erän, ja jos et... no paska, olet nyt mies, kaveri....
Amfetamiini on todella yksinkertaista, mitä tulee suoriin synteeseihin. Se on vain hieman vaikeampaa kuin PSE:n muuttaminen metamfetamiiniksi... nämä tyypit saavat sen näyttämään videoilla kuin kulhollinen muroja. En voi sanoa vielä omasta puolestani, mutta laita minut valmentajaksi! Kun ryhdyit siihen pelottavaan tehtävään, että opettelisit tekemään metaa, et kai ajatellut, että se olisi niin yksinkertaista kuin keittää PSE:tä jodivetyhapossa (mikä se nyt onkaan) muutaman tunnin ajan.... a/b-uutetta, kuplia HCl-kaasua, kerätä suola ja pestä se asetonilla. Tuskinpa se on kemiaa, vai mitä? Siihen tarvitaan muutama vaihe, siihen liittyy jonkin verran työtä ja riskejä, herranjestas, laita RP ja I2 yhteen, keitä vähän aikaa ja lisää sama määrä vettä, siinä on HI-happo... Ripaus sitä ja ripaus tätä, tarpeeksi yksinkertaista, eikö? Ette ehkä onnistu aluksi, luultavasti ette onnistu - joten odottakaa sitä. Ilmeisesti edes koulutetut asiantuntijat eivät yleensä onnistu ensimmäisillä kokeilukerroilla. Voin vakuuttaa teille, että se EI ole vaikeaa, jos osaatte etsiä vikoja tarkasti ja oppia virheistä, turvallisella tavalla. Jos olet itseoppinut kuten minä, ole kärsivällinen ja sinnikäs. Ennen kaikkea ole turvallinen. Millään tästä ei ole merkitystä sen jälkeen, kun olet polttanut paskasi ja päätynyt vankilaan tai kuollut. Mene omaan tahtiisi ja elä oppiaksesi uutta päivää.
Minun neuvoni, harjoittele ensin "elintarvikekemiaa". Heitä kutsutaan kokiksi ja kokiksi syystä. Opettele valmistamaan muutama ruokalaji, pätevästi, polttamatta mitään tai sairastuttamatta ketään. Opiskelkaa ahkerasti orgaanista kemiaa, oppikaa tekniikoita, katsokaa videoita, lukekaa, lukekaa, lukekaa! Tutustu terminologiaan. Aloita pienestä ja yksinkertaisesta ja harjoittele joitakin asioita. Kultakaivos on se, kun joku selittää yksinkertaisin termein, mitä oikeastaan tapahtuu reaktion tietyssä vaiheessa, mitä tiedettä sen takana on - mitä tapahtuu, mikä muuttui? Miten? Miksi? Taikuuden ymmärtäminen, sen omistaminen, sen tekeminen omaksi... ja sitten sen suorittaminen itse. Näin eräässä toisessa viestissä, että joku kutsui täällä olevia kirjoituksia "kivikautiseksi kemiaksi", vanhentuneeksi ja hyödyttömäksi useimmille, mutta viihdyttäväksi. Ajattelen, no, mene takaisin superlaboratorioosi ja paina "START"-nappia omille jutuillesi. Meille muille: Anna taiteilijoiden maalata. Kun typerä sivilisaationne romahtaa itseensä ettekä keksi, miten saisitte virran takaisin päälle tai saisitte enää esiasteita Kiinasta. Dinosaurukset tulevat olemaan ukkoskuopan takana.
Hamiltonsin jakso, jossa Festerillä on paholaispuku ja MDMA-kokilla peruukki. Siistimpää kuin tyynyn toinen puoli, jos minulta kysytään! Aloitetaan tyhjästä, 15-20 askelta, ehkä enemmän, ja käytetään vain kaupasta ostettuja tuotteita, jotta voidaan tuottaa ~100g hyvää, puhdasta tuotetta. Mitä? Uskomatonta... magic.... Art! ......... Etkö viihdy?