Tryptamiinin pelkistäminen STAB:n avulla. Neuvoja?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Okei, teen siis aminatiivista pelkistystä tryptamiinista tuottaakseni erilaisia erilaisia primaarisia aktiivisia tryptamiineja.
Käytän menetelmää, joka on videolla, jonka on kuvannut Hamilton Morris - ei se, jossa hän tekee MEO:ta, se, jossa on se outo kolmannen silmän tyyppi lol
Valmistan natriumtriasetoksiborohydriittiä, joka valmistetaan paikan päällä pelkistyksen aikana. Minulla on kaikki tarvitsemani paitsi tryptamiini (melko olennainen komponentti), mutta näyttää siltä, että olen ratkaissut sen nyt. 🤞
Luulen, että kysymykseni on, onko sinulla mitään neuvoja, kokemusta tai tietoa tästä RXN: stä?
Olen sanonut sen monta kertaa, mutta en halua myydä maailmalle (tai kenellekään) DMT: tä tai mitään muuta, mitä teen.
Jos myrkytän itseni, se on minun vastuullani... Minulla on TLC-laitteet, jotta voin tarkistaa, mitä tapahtuu jossain määrin.
Luulen, että aion myös keväällä hankkia kuivajäätä, jotta voin pitää sen viileänä helpommin. Tai ehkä en oikeastaan tiedä lämpötilaa, mutta olen melko varma, että se ei voi ylittää 0c, mutta minun on katsottava uudelleen kirjallisuutta, jonka olen tallentanut.
Ihmettelen myös, voiko joku kertoa minulle, miksi heidän on käytettävä 4A Mol-tiivisteitä eikä 3A:ta? Ilmeisesti, kun käytät niitä loput 2% alkoholia, käytät 3a, joten miksi, jos ne molemmat imevät vesimolekyylejä, tarvitaan 4a? Mitä eroa sillä on? Ovatko ne vain isompia eli ne voivat imeä enemmän?
En voi sanoin kuvailla, miten iloinen olen, että olen löytänyt paikan ja ihmisiä, joiden kanssa keskustella tästä asiasta!
Iv turvautui ostamaan tryptamiinia, koska Kristus en voi purkaa sitä paska! Se ei tiedä miksi, ehkä se ei pidä sykloheksanonia katylistina....I dunno, sain vain joko Goo tai nestettä, joka on tumma ja ei re-x. Joka tapauksessa mä oon lopettanu sen!
im toivon, että pelkistykset ovat hieman vähemmän sotkuisia!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Olen utelias wether in situ muodostettu STAB tekisi aivan kuten kaupalliset kiinteät aineet (minulla on vielä pari grammaa sekä STAB ja tryptamiini), mutta myös aiempaa käytännön kokemusta tryptamiinin prep työtä, joten löydän oikean hetken tehdä joitakin alkylaatioita ei innokas tehdä iso sotku ei tuloksia. teoriassa NaBH4 + 3 M eq. HOAc gl. pitäisi johtaa STAB:iin, mutta kirjallisuudessa käytetään jostain syystä kiinteitä aineita tässä yhteydessä (ainakin viimeksi kun dokumentoin sen).
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Joo se olisi mielestäni ainoa haittapuoli käyttää stab on vesiherkkyys niin ull on tuottaa formaliini insitu esimerkiksi bisulfiitti ja formaldehydi addukti ja triethylamine myös sen ei compatiable metanolin joten id vain käyttää aprotic liuotin sen kanssa.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ah kiitos vastauksestasi - tbf luulen, että aion kokeilla NaBH4-animaatiopelkistysreittiä ensin.
Kokeilin sitä, mutta täällä on kesä ja minulla oli vain normaali vesi/jäät/suolakylpy eikä kaikkea lisätty riittävän hitaasti....
Aion hankkia kuivajäätä, kokeilla sitä uudelleen ja myös TODELLA käyttää TLC:tä tällä kertaa myös, todennäköisesti.

Minun on myönnettävä, että olen ollut hieman hajamielinen yrittäessäni kerätä reagensseja seuraavaan suunniteltuun RXN:ään - siihen kuuluu muutaman niistä talteenotto tislaamalla epäpuhtaita tuotteita, jotta saan nitroetaania/nitrometaania, jota tarvitsen aloittaakseni työskentelyn fenetyyliamiinien parissa.
Nyt kun olen itse asiassa opiskellut noin 6 kuukautta, on TODELLA selvää, ja se on ollut jo jonkin aikaa, että fenetyyliamiinit näyttävät olevan helpompi lähtökohta - kun otetaan huomioon, ettei tarvita niin paljon asioita, jotka maksavat! Eli minulla on kaikki tarvitsemani, paitsi kuivajää ja heptaani, josta rex on peräisin.
Kun saan 40-50 puntaa, yritän reduktiivista aminoitumista uudelleen - ajattelin myös lisätä NaBH4:n metanoliin, jotta sitä voitaisiin tiputtaa jatkuvasti todella hitaasti tai jos se ei liukene metanoliin ja toimi sillä tavalla, ainakin vain lisätä kaikki s-l-o-w-l-y. Tosin tbf kuivajään/asetonin kanssa sillä ei pitäisi olla niin väliä.
Oletan, että viime kierrokseni jäljelle jääneen metanolin virtauksen perusteella UV:n alla, tasapaino on työnnetty väärään suuntaan korkeiden lämpötilojen vuoksi ja ehkä suljettu tuo rengas beta-karboliinin valmistamiseksi.
Voin olla väärässä, ja olen ehkä tehnyt sen oikein, mutta tarvitsen silti kukkivaa heptaania enkä vitun heksaania!!!
Sillä välin tislaan vaikeasti saatavia kemikaaleja, joita tarvitsen aloittaakseni työskentelyn eri aldehydien parissa tehdäkseni fenetyyliamiineja ja/tai vastaavaa amfetamiinia (tri-substituoitujen aldehydien tapauksessa - tekisin joka tapauksessa vain pieniä määriä kumpaakin, mutta psykedeelisiä amfetamiineja käyttäisin vähemmän kuin vastaavaa PEA:ta, mutta hei ho!
Tämä on ongelma, kun on laboratorio, mutta ei kuitenkaan myy mitään tuottamaansa! Tarvittavien tarvikkeiden kerääminen vie kauan aikaa, ja samanaikaisesti on oltava käynnissä useampi kuin yksi hanke - ei fyysisesti, mutta materiaalien kerääminen ei lopu koskaan!
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Tarkoitan, että jos haluat heptaania, voit tuhota bensiiniä murto-osittain. Se on hieman työlästä, mutta mahdollista.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
lol se on okei minulla on heptaani nyt!
Pitäisikö minun loppuvaiheessa saada keltaista/ruskeaa öljyä? Juuri ennen re-x'intiä kiehuvalla heptaanilla?
Säilytin öljyn rxn:stä jonka tein normaalilla jäähauteella mutta en oikein kiinnittänyt huomiota lämpötilaan. Tiedän, että se oli PÄÄASIALLISESTI alle 0, mutta en tahdistanut NaBH4:n tai edes formaldehydin lisäämistä, joten se on saattanut nousta 5c:een muutamaksi minuutiksi.
Myös oikean loppuliuottimen puuttuminen oli ongelma, en valehtele!
Aioin antaa sille vielä yhden laukauksen tavallisilla jää- ja suolakylvyillä ja sitten aion vain tilata kuivajäätä.
Osaatko kertoa, jäädytätkö loppukiteet heptaanista vai haihdutatko heptaanin?
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
haihduta se ja kastele se sitten uudelleen.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ah okei. Pitäisikö sen ottaa paljon viimeisessä vaiheessa syntynyttä öljyä poistamalla DCM:ää mukaan, kun teet ensimmäisen re-x:n?
Kokeilin kyllä pakastesakkaa puhtaasti siksi, että vedin pipetillä kuuman heptaanin ylös ja se meni heti sameaksi, joten oletin, että jotain tapahtuu. Sain muutamia kiteitä jäädytyssakan avulla, mutta suurin osa siitä vain suli takaisin kirkkaammaksi mönjäksi - yritän re-xata sen ja katsoa, mitä saan aikaan.
Tarvitaanko heptaania melko paljon? Kirjallisuuden mukaan se liukenee vain vähän kiehuvana...
Kiitos avusta - tuntuu että olen melkein siellä....is v turhauttavaa!
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Se on orgaanista kemiaa sinulle vain tallentaa kaikki ur ratkaisut ja yrittää aggain ja palauttaa mitä u voi.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ollakseni reilu, kaikki meni pitkälti niin kuin synteesi sanoi, paitsi että lisäsin typerästi reagenssit liian nopeasti ja lopussa ei ollut oikeaa alkaania......
Tämän sanottuani en huomannut, että "öljyä" olisi ollut kovin HELPPO rexata, kuten siinä sanotaan - edes kiehuvasta heptaanista.
Luulen, että minun pitäisi vain kokeilla sitä uudelleen tbf
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Olen kynsien purevasti lähellä nyt lol iv iv tehnyt viimeiset yritykset re-x.
Kokeilin käyttämällä puhdasta heptaania yhdessä, ja toisessa käytin 1:9 kloroformia: heptaania, joten luulen, että näemme.
Viime kerralla, kun jäädytin DMT:n, sain muutaman kauniin valkoisen x:n reunan ympärille ja sitten pohja näytti siltä, että se oli puhdasta DMT:tä, mutta kun valutin heptaanin pois ja laitoin sen tuulettimen eteen, se jäätyi ja suurin osa siitä palasi takaisin öljyksi (mutta kirkkaammaksi öljyksi).
Nyt iv teki sen uudelleen ja minulla on tyhjiökammio ja pumppu ja kaikki, jotta se toimisi huomenna - jotain, mitä iv on halunnut / tarvinnut iät ja ajat. Kun sitä tarvitsee, sitä vittu tarvitsee, eikö niin?
Kirjoituksessa sanottiin alusta alkaen, että tarvitsin sellaisen... tuskallista maksaa kuitenkin... onneksi minulla on elinikäinen tarjonta DMT:tä ja toivottavasti, jos saan selville synteesit joitakin muita tertiäärisiä amiineja. Haluaisin mielelläni syntetisoida DET:n.
Miten saatte ne etyyliryhmät sinne!
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Liuokseen, jossa oli 1,6 g tryptamiiniemästä 20 ml:ssa isopropanolia, lisättiin seuraavat aineet
5,5 ml diisopropyylietyyliamiinia ja 2,3 ml etyylibromidia. Sekoitettiin huoneenlämmössä
36 tuntia, haihtuvat aineet poistettiin tyhjiössä kiertohaihduttimella ja vaaleanruskea liuos poistettiin.
jäännös (5,17 g) käsiteltiin 5 ml:lla etikkahappoanhydridiä ja sitä kuumennettiin höyryhauteessa 5 vuotta.
min. Kun lämpötila oli noussut huoneenlämpötilaan, lisättiin 3,5 mL ammoniumhydroksidia, ja
eksotermisen reaktion annettiin palata huoneenlämpötilaan. Reaktioseos
suspendoitiin 150 ml:aan 0,5 N H2SO4:ää ja pestiin 3x40 ml:lla CH2Cl2:ta. Yhdistetyt pesut
uutettiin jälleen 150 ml:lla 0,5 N H2SO4:ää ja vesifaasit pestiin jälleen seuraavilla pesuilla
CH2Cl2. Vesifaasit yhdistettiin, tehtiin emäksisiksi 6 N NaOH:lla ja uutettiin sitten
3x40 ml:lla CH2Cl2:ta. Yhdistetyistä uutteista poistettiin liuotin tyhjiössä, ja erotettiin
jäännös (1,49 g tummaa öljyä, jolla oli terävä haju) tislattiin KugelRohrissa. Tuote,
N,N-dietyylitryptamiini, tislattiin 175-185 °C:ssa 0,05 mm/Hg:n paineessa, jolloin saatiin valkoista öljyä, jonka paino oli 1,02
g, joka kiteytyi itsestään. Tuote liuotettiin 20 ml:aan kiehuvaa heksaania,
jäähdytettiin huoneenlämpötilaan ja kylvettiin. Näin saatiin 0,72 g valkoista vahamaisen oloista ainetta.
kiteistä ainetta, joka sulaa 84-87 °C:ssa. IR (cm-1): 741, 804, 970, 1018, 1067, 1090 ja 1090.
1120. MS (m/z): C5H12N+ 86 (100 %); indolemetyleeni+ 130 (6 %); kantaioni 206 (1 %). .
hydrokloridisuola (kiteytyi spontaanisti emäksen IPA-liuoksesta, joka oli käsitelty
muutama tippa väkevää HCl:ää) oli mp 169-171 °C, ja sen sormenjälki oli seuraava: IR (cm-
1): 717 (br.), 759, 847, 968, 1017, 1110. Tämä suola näyttää olevan epästabiili, sillä se tummuu ajan myötä.
- tihkalilta
tai yk vain käyttää tuota toista menetelmää indolista alkaen.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Kyllä, olen lukenut Shulginin menetelmän, minulla on kirja edessäni. Olin vain utelias, onko olemassa keino, jossa käytetään asetaldehydiä formaldehydin sijasta.
Olen kuullut muutaman ihmisen puhuvan siitä ja nähnyt joitakin hyvin perustavanlaatuisia muistiinpanoja siitä, mutta en ole kuullut kenenkään nimenomaisesti toteavan, että se toimii.

DMT-synteesin osalta - en lopulta käyttänyt STABia ja käytin vain NaBH4:ää.
Yritin sitä juuri uudelleen viimeisten parin päivän aikana, ja rehellisesti sanottuna näytän saaneen paljon paremman tuloksen tällä kertaa, kun olen noudattanut muutamia vihjeitä muilta ihmisiltä, joilla ei ole vastaavalla tavalla pääsyä pyöriviin haihduttimiin tai jopa alennettuun paineeseen pitkiksi ajoiksi, koska pumppu on liian äänekäs!
Luulen, että altistin heptaania käyttävän öljyn liian suurelle määrälle lämpöä ja ilmaa - periaatteessa se kesti liian kauan!
 
Top