Reflux-aromatisointi tehon lisäämiseksi CBD/THC:llä

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Olen kerran kuullut, että ruohon uudelleenjuoksuttaminen voi lisätä ruohon tehoa. Minulla ei ole ollut tilaisuutta kokeilla sitä aiemmin, mutta nyt minulla on, sillä minulla on tällä hetkellä hallussani 2 erilaista ruohoa: CBD-ruohoa (1,8CBD/0,02THC) ja reilun määrän THC-kirkas siitepölyhashia.

(kysymykset alareunassa)

LAITTEET, MENETELMÄ JA TÄRKEIMMÄT AINESOSAT
Joka tapauksessa päätin kokeilla asiaa, merkitsin ylös haluttujen kannabinoidien bp:t, laitoin ruohoa kannettomaan lasisäiliöön, peitin sen yläosan (jossa kannen pitäisi olla) repeytyneellä muovipussin palalla, jota käytetään ruoan pakastamiseen jne. varmistaakseni ilmavirran estämisen lasisäiliöön.

Sitten laitoin lasisäiliön syvään kattilaan ja aloin kiehauttaa vettä kattilassa, jotta lasisäiliön sisälle syntyisi kondensaatioilmiö.

Lasisäiliö on erotettu kattilan pohjasta seulalla, joka on myös sijoitettu kattilaan. Seula lepää pannun reunoilla, ja seulan verkko on riittävän syvä, jotta kiehuva vesi voi virrata lasipulloon ilman, että se koskettaa pannun pohjaa.

Lasisäiliön yläosa on, kuten mainittu, peitetty muovilla ilmavirtauksen estämisen varmistamiseksi. Joten kun vesi oli kiehumassa laitoin jääpaloja muovin päälle (lasisäiliön yläosaan),joten tiivistetty kannabinoidi tippuu suoraan takaisin lasisäiliön sisällä olevaan ruukkumassaan.

Kysymyksiä:
0. Teenkö tämän oikein?

1. Onko mahdollista lisätä tehoa tällä menetelmällä?

2. Puuttuuko minulta jotain? (liuotinliuos jne.)

3. Onko tähän olemassa muita menetelmiä?

4. Miten tämä voitaisiin tehdä hashilla?

Last edited:

PossumKid

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Isomerisoimiseksi on käytettävä happoa. Käytätkö sellaista vai käytätkö vain lämpöä?

WillD

Expert
Reaction score
1,062
1,5 h kotiuunissa 90*C:ssa dekarboksylaatioprosessia varten. Se lisää tehoa u buds

Last edited by a moderator:

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Oletan, että menetelmääsi sovelletaan myös hasikseen, koska se on ensisijainen aine, jonka avulla ihminen saa pilveä. Vai olenko väärässä?
- Kiitos vastauksesta

WillD

Expert
Reaction score
1,062
Joissakin hasiksen valmistusmenetelmissä dekarboksylaatio tapahtuu prosessissa

Last edited by a moderator: