Etäyhteys kertakäyttöiseen Anon-kuutioon lähiverkosta?

pap.pine

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2024
Messages
29
Reaction score
9
Points
8
Aion käyttää kertakäyttöistä Anon-kuutiota etänä sotahuoneasetuksestani käyttäen toista kannettavaa tietokonetta. Ensisijainen huolenaiheeni on QubesOS:n tietoturvan säilyttäminen tämän prosessin aikana. Harkitsen SSH:n käyttämistä näiden kahden tietokoneen väliseen yhteyteen, ja haluaisin pyytää ehdotuksia optimaalisesta tavasta toteuttaa tämä.

Yksi ajatus on käyttää SSH-portin välitystä turvallisen tunnelin luomiseen, jolloin Anon-kuutioon päästään paikallisesti käsiksi ilman, että se altistuu suoraan lähiverkolle. Olen kuitenkin avoin vaihtoehtoisille menetelmille, joilla voidaan varmistaa QubesOS:n eheys ja samalla mahdollistaa etäkäyttö. Onko yhteisössä suositeltuja työkaluja tai strategioita, jotka vastaavat minun erityisvaatimuksiani?

Olen innokas kuulemaan, millaisia lähestymistapoja muut ovat käyttäneet samankaltaisissa tilanteissa ja miten tehokkaita heidän toteutuksensa ovat olleet. Tämä auttaa minua määrittämään parhaan toimintatavan käytettävissä olevien työkalujen ja omien tarpeideni perusteella.
 
Top