4MMC:n venäjänkielinen synteesi

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hei. Löysin kerran jostain venäläiseltä foorumilta synteesin, jossa 100g bk4 liuotettiin 500ml bentseeniin/tolueeniin. Tämän jälkeen 100g NaOH:ta lisättiin 500ml veteen ja nämä kaksi nestettä yhdistettiin yhdeksi. Seuraavassa vaiheessa lisättiin 200ml metyyliamiinia 40 % vedessä ja koko hommaa keitettiin 2h.

Mikä oli tarkoitus lisätä vettä NaOH:n kanssa? 2h jälkeen kerrokset erotettiin toisistaan ja hapotettiin välittömästi pesemättä orgaanista kerrosta, joten käsittääkseni lisävesi ja NaOH palvelivat öljykerroksen inokulointia, eikö?

Tämä herättää minulle hyvin tärkeän kysymyksen, johon haluaisin vastauksen.

Voinko tehdä sen eri tavalla? Esim. annan 100g BK4:ää 500ml tolueeniin, peräkkäin 200ml M40:tä ja kuumennan koko juttua sekoittaen 2h.

Kaadettuani 2h jälkeen kokonaisuuden isompaan astiaan lisään vain 100g NaOH:ta 500ml veteen huuhtelemaan kaiken edellisen vaiheen liuoksen pois, tuleeko kokonaisuudesta samanlainen kuin alkuperäisessä reseptissä?

Lisätäänkö NaOH-liuos vedessä vain tolueenikerrokseen vai vaiheessa 1 olevaan kaksivaiheiseen seokseen?

En katso heitä auktoriteettina yhtään vähempää olin utelias tämän menetelmän yksinkertaisuudesta ja periaatteesta.

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
Venäjällä valmistetaan enemmän mefedronia kuin missään muualla maailmassa, he tietävät paljon mefedronista.
lipeäliuosta ei tarvitse lisätä alussa.
Tee se näin:
ota 500 ml bentseeniä, liuota siihen 100 g bq-4:ää. lisää siihen 200 ml metyyliamiinia 40 %. reaktion pitäisi tapahtua 50-60 asteen lämpötilassa 4 tunnin ajan.
sen jälkeen huuhtelet kylmällä tislatulla vedellä 1:1. Voit liuottaa veteen ruokasoodaa 50 g 1 litraa kohti.
pestään useita kertoja metyyliamiinin hajun vähentämiseksi. sen jälkeen hapatetaan varovasti neutraaliin ympäristöön.
purista, huuhtele jääkylmällä asetonilla ja kuivaa.
mefedroni on valmis!

View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Reaction score
107
bentseeni on toxik vain idiootti tehty sitä siellä käyttää tätä, koska muut on illigal ja voi käyttää dcm tai nmp

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
henkilö, jolle kirjoitin reseptin, kysyi nimenomaan synteesistä bentseenin kanssa. voit käyttää dikloorimetaania, nmp. muiden liuottimien kanssa, eri reaktioaika ja lämpötila. Minä käytän aina dhm:ää.

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Kiitos vastauksestasi. Olin vain ymmälläni siitä, miksi bk4:n, m40:n ja bentseenin seokseen lisätään edelleen 20-prosenttista NaOH-liuosta veteen, jossa on yhtä paljon bentseeniä.

Puhut 50 g NaOH:sta 1 litrassa vettä, he antavat 200 g per 1 litra. Mitä tämä muuttaa tai mitä minä saan tästä?

Huuhtelen NaOH-liuoksella minulla on vain bentseenikerros vai koko liuos ennen kerrosten erottamista?

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Pesenkö kylmällä vedellä koko vai erotetun ylemmän öljykerroksen?

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
pestä vain syntyvä öljy.

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Reaction score
107
Lab apvp ja mmc
Dcm/NMP / dsmo / etyyliasetaatti paras tehtyyn mmc:hen

Attachments

• NwBm9LZctv.jpeg
    NwBm9LZctv.jpeg
    399.4 KB · Views: 214
  • zPcMFsQ3yK.jpeg
    zPcMFsQ3yK.jpeg
    803.8 KB · Views: 201
  • 8ThVrdoHPu.jpeg
    8ThVrdoHPu.jpeg
    604.5 KB · Views: 196
  • xLUs3k1VRD.jpeg
    xLUs3k1VRD.jpeg
    532 KB · Views: 198
  • Ym30leC4vU.jpeg
    Ym30leC4vU.jpeg
    567.4 KB · Views: 212

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Suunnittelen käyttäväni DMF:ää reaktion liuottimena ja sitten DCM:ää uuttoliuottimena veden lisäämisen jälkeen.