Question Outo leikkaus amfetamiinissani. Miten pääsen siitä paremmin eroon ilman happopohjaista uuttamista? Miten haihduttaa asianmukaisesti amfetamiinin vesiliuos?

faelivrin42

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hei. Minulla ei ole kemiallista taustaa eikä paikkaa, jossa olisi hyvä ilmanvaihto, joten pelkään käyttää mitään aineita, joita ei pitäisi käyttää keittiössäsi.
Olen vain utelias amfetamiinin ystävä, ja yleensä tein yksinkertaisen asetoni- tai isopropyylialkoholihuuhtelun, pari kertaa tein uudelleenkiteytyksen käyttäen kuumaa isopropyylialkoholia, ja olin kunnossa. Mutta viime aikoina lähes kaikki nopeus sain alkoi olla leikkaus, joka ei mene ulos tämän kanssa.

Se on jotain sellasia, mutta en tiedä. Jos lisään hyvin vähän vettä aineenäytteeseen, siitä tulee hyytelöä. Jos lisään enemmän vettä, se vain liukenee.
0,44 mikronin pyörösuodatin ei auta suodattamaan sitä pois vesiliuoksesta. Jos sitä liuotetaan kuumaan veteen ja sitten jäähdytetään, se muodostaa kiiltäviä kuituja, jotka kuivuttuaan ovat hyvin hyvin pehmeitä, melkein kuin silkkiä. Niiden ulkonäkö muistuttaa kofeiinia, mutta se ei todennäköisesti ole kofeiinia - testasin sitä povidonijodiliuoksella, johon on sekoitettu tärkkelystä, kunnes se saa tumman sinivioletin värin, eikä se muuta liuoksen väriä lainkaan (käytin kontrollina tuoretta kahvia), ja yksi näytteistä, jotka sisälsivät sitä, lähetettiin Energy Controliin, eivätkä he löytäneet sieltä kofeiinia, ja mitä tahansa leikkaus onkaan, se ei ole heidän tunnistamiensa aineiden luettelossa.

Minulla oli siis näyte pikapastasta. Siinä oli todennäköisesti amfetamiinia, koska Marquis muuttui oranssiksi ja Robadope vaaleanpunaiseksi.
Kun lisäsin pieneen määrään ainetta pisaran vettä, se muuttui sameaksi ja sitten hyytelömäiseksi aineeksi.

4vdycLipeh

Aluksi yritin kiteyttää sitä uudelleen isopropyylialkoholilla. Se liukenee kiehuvaan isoon aineeseen täysin, mutta kun aloin jäähdyttää sitä, se muuttui kokonaan hyytelöksi kuitujen kanssa, joten tämä ei toiminut, en pystynyt suodattamaan siitä amfetamiinia pois. Googletuksen jälkeen luin vesiuutosta.

Joten tein seuraavasti:
1. Laitoin 1 g kyseistä ainetta kahvinsuodattimeen ja aloin hitaasti valuttaa kuumaa vettä sen päälle, kunnes kaikki oli liuennut.
2. Sitten laitoin liuoksen jääkaappiin, ja sain näitä kuituja, niin paljon, että liuoksesta tuli kermaista
S2R8dQokDG
V3GJhik7LE
HitfT4n1aD

3. Suodatin liuoksen uudelleen kahvinsuodattimella ja puristin kaiken, mitä sain kuidusta.
4. Sitten laitoin saadun liuoksen lasiin ja haihdutin sen vesihauteella.
5. Tulos ei näyttänyt tasaiselta, ja antoi tummanruskeaa, lähes mustaa, Mecke-reagenssin kanssa. Niinpä päätin tehdä uudelleenkiteytyksen.
OQswkLCeyt

6. Lisäsin isoa ainetta lasiin, jossa oli ainetta, ja panin sen kiehumaan vesihauteessa. Jonkin ajan kuluttua jäljelle jäi sakkaa, jotain, joka ei liukene edes kiehuvaan isoon. Kaadoin kuuman liuoksen toiseen lasiin, jolloin jäljelle jäi kiiltäviä läpikuultavia sirpaleita, jotka eivät liuenneet.
Pvx7yJoILl
T2nhfv6Hu7

7. Annoin liuoksen jäähtyä pöydällä huoneenlämpöiseksi ja laitoin sen sitten jääkaappiin yöksi. Aamulla annoin sen olla jäähauteessa jonkin aikaa ja suodatin sen jälkeen kahvinsuodattimella. Tuloksena oli 0,03 g amfetamiinisulfaattia (tein kolorimetriset testit ja sain odotetut tulokset Mandelinin, Marquis'n ja Mecken kanssa).
8. Uteliaisuudesta haihdutin osan suodatetusta isosta, ja annoin sen jäähtyä. ja sain taas tätä jumalauta hyytelömäistä ainetta.
Joten oli selvää, että suorittamani menettely ei oikeastaan auttanut siihen, ja se voi edelleen jäädä puhtaaseen aineeseen

Kysymyksiä:

1. Mikä tämä leikkaus on? Löysin redditistä ja dreadista erilaisia mainintoja vastaavista jutuista, joten se on aika yleistä
2. Onko siitä mahdollista päästä tehokkaasti eroon?
3. Siitä huolimatta, että tämä speed paste oli varmasti paska, epäilen että siinä oli vain 0,03% amfetamiinisulfaattia. Eli luultavasti tein jotain väärin haihduttamisen ja uudelleenkiteytymisen kanssa. Miten voin tehdä paremmin?

faelivrin42

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Joitakin yksityiskohtaisempia kysymyksiä
- Jos kokoan yksinkertaisen tislausyksikön (pullo, jossa on kumikorkki + kumiputki), onko se parempi, kun vesiliuoksesta saadaan kuivaa nopeutta sulfaattinopeutta?
- Tiedän, että uudelleenkiteyttämisen kannalta on tärkeää käyttää mahdollisimman vähän liuotinta. Mutta jos liukenemattomia epäpuhtauksia on läsnä, on vaikea määrittää vähimmäismäärää. Jos kyseessä on amfetamiinisulfaatti ja isopropyylialkoholi, miten voin arvioida tarvittavan isopropyylialkoholin määrän? Yritin googlettaa amfetamiinisulfaatin liukoisuutta kuumaan isopropyylialkoholiin, mutta en ole onnistunut.
- Onko asetoni + isopropyylialkoholi parempi amfetamiinisulfaatin uudelleenkiteyttämiseen kuin pelkkä isopropyylialkoholi? Miksi?
- Joissakin uudelleenkiteytysoppaissa mainitaan, että on tärkeää peittää lasin yläosa liuoksella, miksi se on tärkeää? Jotta jäähdytys olisi hitaampaa? Luulin, että amfetamiinisulfaatti ei voi haihtua, onko se oikein?
- Joissakin uudelleenkiteytysoppaissa ehdotetaan liuoksen laittamista pakastimeen yön yli, onko se hyvä idea? Eivätkö muutkin epäpuhtaudet kiteydy silloin?
- Jos käytin liikaa isopropyylialkoholia, voinko keittää sitä vähentääkseni sen tilavuutta sen jälkeen, kun olen suodattanut kiteytyneen amfetamiinin pois, ja toistaa uudelleenkiteytysmenettelyn?
- Onko imusuodatus tehokkaampaa vai vain nopeampaa kuin nesteen kaataminen suodattimeen? Voinko käyttää imuyksikkönä yksinkertaista sähköpumppua, jota käytän tavallisesti matolle? (siinä on mahdollisuus imuun)

blackburn

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
parasta mitä voit tehdä on puhdistaa se asetonilla, jota olet jo kokeillut, jos se ei toimi, niin saat puhdistuksen happo-emäsuutolla, se ei vie paljon aikaa ja on hyvin yksinkertaista.

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
hei,
Voin sanoa, että minun kanssani on melkein kuin sinun kanssasi, olin aina utelias amfetamiinin rakastaja ja avasin siten valitettavasti "Pandoran lippaan".
joten aloin puhdistaa amfetamiinini yksinkertaisella mutta erittäin tehokkaalla tavalla ennen sen käyttöä.
kävi selväksi, että missään ei ole enemmän likaa sekaisin kuin amfetamiinissa, mielikuvituksella ei ole rajoja!
Joten nyt kuvaamaasi ongelmaan;
Luulen, että olet oikeassa olettaessasi, että amfetamiinisi sisältää jonkinlaista selluloosaa.
Mulla oli aikoinaan sama ongelma, se näytti täsmälleen samalta kuin kuvissasi. se on ollut varmaan kroskarmelloosia tai muuta kasvikuitua, elintarviketeollisuudessa käytetään usein bambukuituja.
se kuvaamasi kermainen juttu kohdassa 2 on usein kofeiinin ja jonkin kuituaineen tai selluloosan sekoitus.
outoa on vain se, että et löytänyt kofeiinia tavarastasi. normaalisti kofeiini näyttää siltä kuin neljännessä kuvassasi(siis nämä imukykyiset puuvillan kaltaiset kuitukärjet), sen jälkeen kun se on otettu amfetamiinista pois. ainakin minun tapauksessani.
kokemuksesta voin kertoa, että on täysin mahdollista, että se mitä sinulla oli sisältää vain 0,03% amfetamiinia!
sanot jopa että kama oli varmasti pahaa, joten parasta olla ostamatta sieltä enää mitään, jos se menee!
olen aina menetellyt seuraavasti päästäkseni eroon synteettijäämistä ja varsinkin kofeiinista:
amfetamiinin pitää olla todella kuivaa ja hienoksi murskattua!!!!
pese amfetamiini vedettömällä asetonilla ja laita sitten koko juttu kahvinsuodattimeen ja anna kuivua.
kuivauksen jälkeen ja murskaa uudelleen hyvin.
nyt olen kiehuvaa tislattua vettä pisara kerrallaan daas amfetamiinia antanut kunnes se on liuennut.
(siis melkein kaikki niin kuin sinä!!!!)
peitän tislattuun veteen liuenneen amfetamiinin ja laitan jääkaappiin 2-3 tunniksi.
laita sitten kaikki kahvinsuodattimeen (parempi jos otat kaksi, kostuta ne tislatulla vedellä etukäteen) ja purista ne varovasti ulos! Annoin sitten aina haihtua koko homman ja sain todella puhdasta amfetamiinia.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
-Luota tavarasi veteen, kaikki mikä ei liukene = romua.
-Määritä PH-arvo. Jos PH-arvo on yli 4, lisää 1 tippa suolahappoa.
-Lisää petrolieetteriä saman verran kuin vettä.
-Paikkaa kaikki erotussuppiloon ja ravista hyvin.
-Valuta alempi vesikerros.
-Vetrolieetteriä (ylempi kerros) voidaan käyttää useammin puhdistukseen.
-Lisätään hitaasti NaOH:ta sekoittaen, kunnes ph 14. rakeet tai aiemmin valmistettu lipeä. Muodostuu öljyinen kerros. Ampeeri-emäs
-Erottele nämä kaksi kerrosta erotussuppilolla.
-Lisätään sama määrä petrolieetteriä ylempään amfetamiinipohjaan ja ravistetaan sitä erotussuppilossa.
-Valuta alempi kerros (vesi) pois.
-Lisätään hieman MgSO4:ää, kunnes se ei enää paakkuuntuisi.
-Kastetaan liuos jääkaappiin 3 tunniksi.
-Suodatetaan MgSO4 pois.
-Petrolieetteri haihdutetaan 40 °C:ssa.
-Liuotetaan jäljelle jäänyt öljyinen pohja asetoniin.
-Lisätään hitaasti asetonilla laimennettua rikkihappoa, kunnes PH6.
-Suodatetaan amfetamiinisuola

Jos värimuutoksia on edelleen näkyvissä, pestään jääkylmällä asetonilla ja suodatetaan uudelleen, kunnes se on lumivalkoinen.

Tuloksena on erittäin erittäin puhdas tuote.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Olen myös leikkinyt tämän saman ongelman kanssa, mutta suuremmilla volyymeillä ja pidemmällä aikavälillä, ihan vain nähdäkseni, mitä tapahtuu.

Pesin amfetamiinini 99,9-prosenttisella IPA:lla perusteellisesti, kuivasin sen sitten ja otin sen vesiliuokseen.
Olen laittanut paljon enemmän vettä (pullo on 1 litra) ja käyttänyt noin 20g "amfetamiinia".
Tämä estää "hyytelön" muodostumisen.

Lämmitin tislattua vettä mikroaaltouunissa ja lisäsin ainetta, kunnes se ei enää liuennut, sitten laitoin sen sivuun ja olen antanut sen jäähtyä hitaasti ilman liikettä. Tämä muodostuma näyttää minusta kofeiinilta.
VCnSDL3JyM

Yh2xpK3zRE

Kun olen tyytyväinen, että kasvu on loppunut, suodatan ja haihdutan ja katson, mitä minulla on jäljellä ja mitä voin päätellä siitä...