kadun fentanyyli käyttäjän näkökulmasta katsottuna

kaoticneurotic

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 6, 2021
Messages
3
Reaction score
4
Points
1
Okei, joten ilmeisesti se, mitä kadulla myydään fentanyylinä, ei luultavasti ole sitä, mutta joissakin erään palvelumme testeissä on aiemmin esiintynyt fentalyyliä, alfentanyyliä ja sufentanyyliä. Koska suurin osa näytteistämme on ollut positiivisia bentsodiatsepiinien osalta, Torontossa on kaksi turvallisempaa tarjontaohjelmaa. Toinen, jossa olen mukana, jossa saan 21 8 mg dialaudidia päivässä opiaattiriippuvuuteen ja 6 10 mg Ritalin APO -merkkistä Ritalinia päivässä sekä ADHD:hen että 20 vuotta kestäneeseen metamfetamiiniriippuvuuteeni. Ritalin yllättäen toimii ja kyllä pistän ne. Mutta minulla on edelleen himoa ja minulla on ollut aikaa sanoa ei ilmaisille huumeille. Mutta Dilaudidin annos ei ole vieläkään läheskään riittävä, koska huomaan edelleen käyttäväni ainakin, jos minulla on rahaa 1 piste päivässä. Positiivista on, että saan ottaa pillerit kotiin.

Toinen ohjelma on injektoitava hydromorfoniohjelma, jossa on mentävä paikalle. The Works Torontossa. Ja saat kaksi pistosta nestemäistä hydromorfonia päivässä kerran aamulla ja kerran illalla. Eräs ohjelmaan osallistuva henkilö kertoi minulle, että hän saa 400 ml hydromorfonia päivässä, mutta se kuulostaa väärältä. Ymmärtääkseni 2 ml hydromorfonia on sama kuin 8 mg hydromorfonia.

Yritän vain lopettaa katuhuumeiden ja lopulta neulojen käytön. Valitettavasti sydämeni on vaurioitunut siinä määrin, että täydellinen lopettaminen ei onnistu.
 

kaoticneurotic

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 6, 2021
Messages
3
Reaction score
4
Points
1
Mutta halusin sanoa. Minulla on ollut jälleenmyyjiä, jotka ovat sanoneet kaikenlaista, kuten kuinka siinä on karfentanyyliä ja mitä tahansa. Minulla ei ollut ketään, joka olisi kertonut minulle, että hän saa itse 100-prosenttista fentanyyliä pimeästä verkosta ja leikkaa sen vahvuuden mukaan, mutta kun kysyin, oliko hänellä käsineet ja hengityssuojain, hän sanoi, että ei, kaadan vain pussista pussiin.

Ainoa asia, jonka voin sanoa käyttäjänä, jos keittimesi nesteen päälle tulee kalvo, kun se alkaa jäähtyä, sinun kamaasi on leikattu dialaudilla lol.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
Pitkäaikainen opiaattiriippuvuus ei jätä mitään mahdollisuuksia normaaliin elämään, ehkä kaverit päässä

Narco-Medical Support

voivat auttaa sinua.
 

pinchetomas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Vitsailetko sinä dilaudidista? Se on satunnainen leikkaus puhumattakaan kalliista..... IV dilaudid on paras rush imo
 

Monei

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 7, 2022
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Mistä tiedät, että opioidit ovat vahingoittaneet sydäntäsi? En ole koskaan kuullut, että näin olisi, voit silti varmasti lopettaa käytön, se ei tietenkään ole mitenkään helppoa, mutta ei varmasti mahdotonta.
 

holesingroin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 7, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
se on met tehty vahinko ei vaihde.
 
Top