Question Synteesi BMK:sta amfetamiiniksi H2S04:llä

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hei,
näin monia synteesimenetelmiä täällä, ja ne kaikki vaikuttavat minusta hieman monimutkaisilta.
Tilanteeni on seuraava: sain 1l keltaista öljyä (taitaa olla BMK?) ja henkilöllä, joka antoi sen minulle, ei ollut kunnon ohjeita minulle.
Sain vain tiedon, että minun pitää laittaa öljy isoon paksusta lasista tehtyyn astiaan ja tiputtaa H2S04 hitaasti öljyyn.
Toinen saamani tieto on, että tarvitsen jotain lisäainetta, kuten liitua - mutta en edes tiedä, onko se CaCO3 vai CaO.
Saannon pitäisi olla noin 2,5 kg.

1. Voisiko joku kertoa minulle, voiko tämä menetelmä toimia?
2. Kuinka paljon rikkihappoa tarvittaisiin?
3. Tarvitsenko lisäksi CaCO3:a vai CaO:ta?
4. Milloin minun on lisättävä liitu?

Kiitos teille!

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Se mitä kuvailet on vapaata emästä liuottimessa, ei bmk, se on vain saostettava hapolla. voit käyttää kuivausainetta, kuten vedetöntä MgSO4:ää, vedetöntä NaSO4:ää, poistamaan vesijäämiä. sitten vain tiputat H2SO4-liuosta asetoniin/ipa:han saadaksesi saostuksen.

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Ensinnäkin kiitos vastauksesta! Nyt tiedän paljon enemmän kuin aiemmin. Mutta kemian taitoni ovat todella huonot...

Voisitteko kertoa, kuinka paljon MgSO4/NaSO4:ää ja H2SO4:ää minun on ostettava?
Milloin minun on lisättävä kuivausainetta (ja miten)?
Pitääkö minun sekoittaa H2SO4 ja asetoni ja tiputtaa se sitten freebaseen?

Tarvitsen todella vaiheittaisen ohjeen. Anteeksi :)

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Käytät korkeintaan 100g kuiva-ainetta ja happoa riippuu siitä, kuinka conc. liuoksesi on, missä tahansa 300-900g voi olla freebase joten noin 1L korkeintaan.
ennen mitään muuta, otat sen ja laitat sen, kun se on toiminut puoli tuntia tai niin yksinkertaisesti valuta pois
Kyllä, muutama kerta enemmän asetonia kuin h2so4 1:5 , 1:10 ish.

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Mies rakastan sinua kiitos paljon arvostan nopeaa vastaustasi!!!!

Minulla on siis pohja, lasista tehty iso lasagnemuoto, lasi tippaliuoksen valmistukseen, iso tippalasi.
Ostan 100g NaSO4 ja 1l happoa ja 5l asetonia ja sitten minulla on kaikki mitä tarvitsen, eikö?

Pitääkö minun huolehtia mistään? Voiko se kuumentua? :)
Pitääkö minun sekoittaa koko ajan, kun tiputan asetoni/rikkiliuosta emäkseen? Milloin tiedän, että olen tiputtanut tarpeeksi?

Lupaan, että nämä ovat viimeiset kysymykseni. :)

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Ei hätää, et luultavasti pysty ostamaan vain 100g, mutta se on halpa.
Sen pitäisi riittää, kyllä.
Happo saattaa roiskua ja kuumentua, kun se lisätään asetoniin, parasta käyttää valmiiksi jäähdytettyä asetonia.
Kyllä, sekoita koko ajan.Sinun täytyy määrittää pH, yleisindikaattorin pitäisi olla ok, ei alle 6,5.