Aktivoimattomien alifaattisten amiinien tiyyliradikaalivälitteinen rasemisoituminen (Racemization of Non Activated Aliphatic Amines)

sharetea

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Tervetuloa

Taustaa

Euroopan komissiolle toimitettujen tietojen mukaan vuonna 2020 Euroopassa takavarikoitiin 327 kiloa AIBN:ää, 525 kiloa metyylitioliglykolaattia, 248 kiloa dimyristyyliperoksidikarbonaattia ja 2,5 litraa tioglykolihappoa.



Raseemisointikokeiden yleinen menettely:
0,06M:n amiiniliuos (100 mg) ja 0,06M:n liuos (100 mg) ja
tiolia (1,2 ekvivalenttia tai 0,2 ekvivalenttia) bentseenissä refluksoitiin 2 tuntia (stoikiometrinen ehto) tai 7 tuntia (katalyyttinen ehto).
olosuhteissa) AIBN:n läsnäollessa (aina kun reaktioaika oli yli 2 h, kokonaismäärän
20 mol-% AIBN:ää, jaettiin kolmeen yhtä suureen osaan, jotka lisättiin peräkkäin 2 tunnin välein).
Konsentroinnin jälkeen jäännös laimennettiin HCl:llä (1M) ja liuos pestiin Et2O:lla. .
vesifaasi emäksitettiin kyllästetyllä natriumkarbonaatilla ja uutettiin Et2O:lla. Puhdas amiini
eristettiin MgSO4-kuivauksen ja konsentroinnin jälkeen.


En ole vielä ymmärtänyt sitä... Jos joku tietää, voiko hän selittää, miksi 4 ainesosaa siepattiin... Ovatko kaksi substituuttia... ?? Luulen, että minun täytyy laittaa kuvia rakenteista...

Asiakirjat ja linkit...
 

Attachments

  • uZUk74wvb5.png
    uZUk74wvb5.png
    132.4 KB · Views: 126
  • NRmE8wp1zK.pdf
    583.3 KB · Views: 399

sharetea

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Thio
3RAp27cNtC

Tioglykolihappo

TsTv9AGajy

Metyylitioglykolaatti


Dimyristyyliperoksidikarbonaatti Luulen, että tämä on supererikoinen emäs, jonka avulla s:t voivat kiinnittyä hapetukseen..minun on tutkittava vielä lisää.

8HixFOVWwk
 

sharetea

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
1bmPhKN9As
32AYJUKtMy

Hmmm näyttää funnny pitkä näyttää vain aibn on yhteinen intiator ja evey muut ainesosat on oma menetelmä.

Thats minun pelminary tutkimus..voit saada aibn wendylucky havent earched for thioyly vielä...

Kaikki tiedot l-metin muuttamiseksi l/d-metiksi... Puuttuva vaihe.
Xqm6rnfL1v
 

Attachments

  • zSRUJF49NO.pdf
    96.6 KB · Views: 408
  • WuZiqU3L9y.pdf
    1.5 MB · Views: 427
  • HrWJXc2Qs3.pdf
    1.5 MB · Views: 411
  • VAfkEJtMTW.pdf
    164.5 KB · Views: 398

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Saitko tämän onnistuneesti valmiiksi?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Luulen, että löysin mielenkiintoisen helpomman tavan testata.
Lisätään 1M:aan ei-toivotun isomeerin vapaata emäksistä 0,2 ekvivalenttia vedetöntä AlCl3:a tai FeCl3:a ja refluksoidaan 150 C:ssa 10 tunnin ajan.
Minun täytyy löytää aikaa testata se oikein, mutta se vaikuttaa helpolta, jos joku voisi tehdä sen...
Kiitos.
 
Top