Question Yritetään tehdä C-nestettä

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Etsin askel askeleelta opasta siitä, miten C-nesteen valmistaminen TURVALLISESTI mahdollisimman lähelle normaalia THC-high:ta. En halua höyrystää joitakin pirullisia noideja. Olen yrittänyt löytää tietoa tästä aiheesta kaikkialta, mutta en tunnu löytävän tarkkoja lukuja. Koska olen tekemisissä niin pienten annosarvojen kanssa, minun on varmistettava, että tarkka mg/ml-suhde on turvallinen. Jos jollakin on tietoa siitä, mikä on paras noid käyttää ja tarkalleen, mitä annosta käyttää, sitä arvostettaisiin. Olen löytänyt tietoa vain jauhemaisen noidin lämmittämisestä vg/pg-liuoksessa, kunnes se on homogenisoitunut.
Kaikki tiedot ovat hyödyllisiä. Kiitos.

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
233
Oletko kiinnostunut tarkalleen 5F-CUMYL-PINACA:sta? Ongelmana oppaiden laatimisessa ja turvallisten annosten valinnassa on se, että nykyään ei ole edes lopullista vastausta siihen, kuinka paljon tämäntyyppisillä aineilla on voimakkaampi vaikutus kannabinoidireseptoreihin. Esimerkiksi äänitetyn aineen osalta eri tutkimukset ovat osoittaneet erilaista selektiivisyyttä. Aine voi olla joko 2 kertaa selektiivinen tai lähes 30 kertaa. Lisätään tähän vielä erityyppiset reseptorit ja pienimmät tehokkaat annokset. Ehkä siksi vastaus kysymykseesi ei olekaan niin yksinkertainen. Voit kuitenkin tarkastella kannabinoidien synteesille omistettua osiota. Ehkä sieltä löytyy vastaus tai oikea suunta: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/b/cannabinoids.5/.

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Olen kiinnostunut käyttämään JWH-210:tä ja ajattelin tehdä 45mg/1ml-suhteen. Mietin, olisiko tämä turvallista. Suurin osa tekemästäni tutkimuksesta viittaa siihen, että JWH-210:n annos on 1,5mg-3mg ja ml vape-mehua kestää 100-200 puhallusta. Joten jos haluan tehdä joka 5 puffs tehokkaan annoksen keskimäärin 150 puffsilla, saisin 30 annosta. Jos haluan jokaisen annoksen olevan 3mg, se olisi 90mg/ml. Kuitenkin im ei ole varma, onko tämä turvallista. Jos tiedät jotain tästä olisi hyödyllistä. Jos ei, aloitan hyvin alhaisella mg/ml:llä, kuten 20mg/ml, ja nousen ylöspäin. Myös jos tiedätte tarkan tavan saada seos homogenisoitumaan, siitäkin olisi apua. Olen nähnyt, että seoksen lämmittäminen ja perusteellinen sekoittaminen on paras tapa, mutta en ole varma siitä. Olen lukenut läpi kannabinoidifoorumeiden kuormia mikään niistä tiedoista ei todellakaan päde.
Kiitos vastauksestasi

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,857
Deals
1
Mielestäni se on paras tapa. Mielestäni sinulla on oikea suunta tutkimuksessasi. Jaa meille tuloksesi, ole hyvä.

Last edited by a moderator:

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Tehdään. En näe missään muita viestejä C-nesteen valmistamisesta, joten teen perusteellisen oppaan kokeiluistani ja virheistäni. Aion aloittaa pienellä annosnesteellä ja työskennellä tieni ylöspäin, jotta löydän halutun vahvuuden.