Question Kaksi kysymystä

Cian

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Reaction score
0
Hei hyvää päivää. Minulla on kaksi kysymystä. Ensimmäinen on kuulla asiantuntijaa, koskien menetelmiä, joilla efedriini uutetaan pillereistä. En ole varma, että tällä verkkosivustolla kuvatut menetelmät voivat toimia pillereideni osalta. Minulla on luettelo apuaineista, joita pillereissäni on (minulla on noin 300 pilleriä, joissa kussakin on 50 mg efedriinihydrokloridia). Apuaineet ovat seuraavat:
-Mikrokiteinen selluloosa.
-Talc
- Magnesiumstearaatti
- natriumkarboksimetyylitärkkelys (tyyppi A).
Kumpi menetelmä olisi tässä koostumuksessa sopivampi efedriinihydrokloridin uuttamiseksi? .

Toinen kysymys koskee ongelmaa, joka minulla on ollut 2000 ml:n tasopohjaisen pullon kanssa, jossa on kaksi kaulaa. Pullo oli likainen, ja suuaukoissa oli jäämiä alumiiniamalgaamin reaktiosta. Peitin toisen suuaukon lasitulpalla, ja kun yritin irrottaa tulppaa, se oli juuttunut kiinni, enkä saanut sitä pois. Miten voin poistaa tämän lasitulpan vahingoittamatta kolvia? Tervehdys ja kiitos.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
siellä on säie uuttamalla efedriiniä pillereistä 😃

toinen huuhtele kaulan kuumassa vedessä vähän pitäisi tulla irti

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Juoksuta kuumaa vettä suoraan nivelen päälle ja laita se pakastimeen. Huomenna se hajoaa 1 pisara vettä, joka jäätyy maata vasten olevaan osaan, voi käyttää enemmän voimaa kuin auton tunkki. Natriumkarbometoksistrch on valkoinen jauhe, joka liukenee rt-veteen ja imee paskalastin sitä ja tekee mukavan vakaan emulsion, joka pilaa yrityksesi. Se on syyllinen. Se muuttuu vedessä geeliksi.

Cian

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Reaction score
0
Hyvää huomenta. Haluaisin tietää, onko olemassa erityinen tapa poistaa karboksimetyylitärkkelys tai estää sen pilaaminen reaktiossa. Efedriinin uuttamiseen on kuvattu erilaisia menetelmiä. Pillereissä on eri scipientejä lääkemerkistä riippuen, vaikka jotkut ovatkin yhteneväisiä. Onko efedriinin uuttamisjärjestelmä yleisesti ottaen suunnilleen sama useimmille pillereille ? vai vaihteleeko se eri apuaineiden osalta?
Höyrysuihku-uuttomenetelmä toimii pillereissäni oleville apuaineille ?.

Kysymys siitä, miten poistaa pulloon juuttunut lasitulppa, jossa on reaktiojäämiä, olen kokeillut sitä kuumalla vedellä, saippualla, se ei ole toiminut hyvin minulle.
Kokeilen pakastusmenetelmää, mutta voi käydä niin, että lasi rikkoutuu ja pilaa pulloni.
Kiitos paljon avusta. Ystävällisin terveisin.