Joo ei, ymmärrän kyllä. Tuon voisin laskea helposti, mutta olen tavallaan unohtanut miten lasketaan stoikiometria koska, se on ollut kuin lukiossa ja tämä on enemmänkin oppia harrastus lukion jälkeen ja en halua tehdä mitään laitonta, mutta tiedän miten löytää eksoottista paskaa kuten safrolia tai nitroetaania joka on NMR-testattu, sitä on olemassa ja kenelle tahansa kysyvälle, ei . Olen varma, että jos ottaisin vähän voisin oppia sen uudelleen, mutta muistaakseni sinun täytyy saada osittaisen aineen mol-paino, jos muistan oikein? Mutta kyllä kai olet oikeassa tässä tapauksessa sillä ei ole oikeastaan väliä.
Minun oli kuitenkin todella sanottava, että ihmisten on unohdettava oppia, miten se on "reseptejä" ja miten kaikki liittyy toisiinsa. Haluan kyllä sanoa PROPSia sille, että hän kysyy onko tarpeen lisätä joidenkin muiden reagenssien määrää tai lisätä uusia? Mutta hän unohti kysyä, vaikuttaako se aikaan, lämpötilaan, sekoitusnopeuteen jne. Tietenkin tämä viimeinen osa on hänelle, jotta hän voi paremmin esittää kysymyksen ensi kerralla.
Kuitenkin on joitakin koulutettuja ihmisiä täällä sinä ja minä mukaan lukien( Kuitenkin, en tiedä paskaa, olen kieltämättä kaikki itseoppinut kautta Total synteesi 2 ja pesä ja olen puhunut ihmisten kanssa, joilla on maisterin tutkinnot, jotka opettavat yliopistossa, jotka menevät tiedät paremmin kuin 3/4 luokan opetan ja en tiedä paskaa, joten älä tunne pahaa . En myöskään halunnut antaa sitä, koska heidän on todella "opittava perusteet", koska heidän noudattamansa resepti saattaa olla virheellinen, ja heidän pitäisi itsenäisesti tarkistaa, että stoikiometria on oikea.
Muuten toinen käyttäjätunnukseni on REAL ABE LINCOLN wetdreamsissa, olin Yhdysvaltain entinen presidentti ennen kuin minut ammuttiin. Koomassani vähän ennen kuolemaani Hitler välitti tämän metamfetamiinireseptin tulevaisuudesta. 1 gallona P2P:tä lisättiin 1 gallonaan metyyliamiinia XD XD