Me kaikki toivomme, että se olisi totta, mutta kumpikaan ei ole. 2-herne, joka tunnetaan myös nimellä b-fenyylietyyliamiini, on luonnossa esiintyvä katakoliamiini-neurotransmitteri, jota esiintyy aivoissa. Se on voimakas lääke, mutta se selviää vain noin 30 sekuntia ennen kuin MAO-B hajottaa sen. Jos nautit sitä, se ei edes pääse aivoihin, koska suolistossasi on paljon monoamiinioksidaasia. Ihmiset ovat yrittäneet ottaa niin paljon, että he tyhjentävät mao:n, ja se voidaan tehdä useilla grammoilla b-herneen.
Tämä on teline, josta niin monet huumeet tehdään, fenoli, jossa on hiiliketju... met, amfetamiini, kaikki hallusinogeenit PhIKaL ( joka on lyhenne fenyylietyyliamiineille, jotka olen tuntenut ja rakastanut), kationonit, masennuslääkkeet. Huumevuoret ovat substituoituja fenyylietyyliamiineja. Rakenteellisesti se on vain pari molekyyliä erilainen kuin amfetamiini . Molekyyleillä on vaikea tehdä mitään. Fenyylirenkaassa on jotain, hydroksi? Sitä en ole vielä nähnyt poistettavan molekyylin tuhoamisella. Siitä voi tehdä fentanyylin analogin. En ole löytänyt mitään muuta, mutta se on harrastajakemistien Graalin malja, ja siihen viitataan useissa artikkeleissa vuosien 1915-1920 tienoilla, mutta minä en löytänyt sitä, eivätkä sadat ennen minua löytäneet.
Alfa-fenyylietyyliamiini, siitä voi tehdä jotain...