Question Minne käsket myyjän lähettää lähetyksen?

monsterpen8

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Haluan ostaa joitakin lääkkeitä darkwebistä ensimmäistä kertaa, mutta mikä pitäisi olla toimitusosoite, koska en halua, että myyjä tietää kotiosoitteeni. Eli annatko heidän lähettää postin noutopisteeseen vai lähetätkö lähetyksen suoraan kotiisi?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Riippuen asuinpaikastasi, tarvitset deaddropin tai jonkinlaisen anonyymin pakettipalvelun. Greez

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
177
Deals
25
Oletko koskaan kuullut sanasta dead drop?

MikeRoss

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Olen kotoisin Brasiliasta ja uskomatonta, koska se näyttää menin tietää tämän termin tänään. Täällä käytämme termiä "oranssi" ihmisille, jotka tekevät tällaista palvelua.

MikeRoss

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Them parempi menetelmä on käyttää kuollut pudota vastaanottaa tilaukseni ja ottaa häneltä?

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
177
Deals
25
Luotettavalta myyjältä saatava kuollut toimitus on turvallisempaa kuin lääkkeiden vastaanottaminen postilaatikon kautta.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
76
Samaa mieltä, en vain näe, että se yleistyisi Amerikassa. En vain voi En ole noin rehellinen tai vain ihmiset takaisin selata joka sentin kaiken ja joka kadulla. Ihmiset olen yrittänyt tehdä asioita piilottaa asioita ja tuli takaisin ja ne oli poissa ja emme edes puhu suuria kohteita täällä. Se on vain kaupunki, jossa olen etelässä. Tarkoitan, että siellä on varmaan hyviä paikkoja. Hyviä kaupunkeja, mutta olen aina halunnut, että se leviäisi tänne, mutta en vain näe sen tapahtuvan. Minä kuulin. Toivottavasti olen väärässä tai joku tietää suunnitelman, joka on toiminut...

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
76
Yhdysvalloissa meidän on käytettävä oikeaa nimeä ja osoitetta tai muuten asiat voivat muuttua hyvin monimutkaisiksi, joka pudottaa minut tulemaan Yhdysvaltoihin välittömästi

2-79-790125

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
testint ........ mitään neuvoja siitä, mihin muualle Yhdysvaltoihin kuin kotiini lähetetään?

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
76
Valitettavasti ei tai en suosittelisi muille. En laittaisi sitä toimitettavaksi mihinkään, josta en voisi ottaa täyttä vastuuta, jos s*** osuu tuulettimeen. Mutta jos sinulla on luotettu rakennettu verkosto, joka olisi ihanteellinen ja paikat, jotka vastaanottavat paketteja päivittäin ovat parhaita vietimme yhteensä puolitoista vuotta tilaamalla Kiinasta ja jopa huonompi kuin Alankomaat, hyvänlaatuinen b******* kohteita, jotka näyttävät epäilyttäviltä röntgenkuvissa PM minulle joitakin muita tarkempia temppuja olemme oppineet. Mikään niistä ei osoittautunut 100%. Niistä on tulossa erittäin hyviä

crazylabs

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
kun olet Saksasta, voimme auttaa sinua nimettömällä "DHL Packstation", sen kanssa on helppo työskennellä, tarvitset vain vanhan älypuhelimen, avoimen wlanin ja myyjän, joka voi lähettää DHL: n tai Postin kautta.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Olen siis tilannut tuotteen kotiini. Voisit pyytää heitä lähettämään sen ystävän tai naapurin luokse ja yrittää salaa napata sen, mutta tämä mutkistuu ja siihen liittyy enemmän ihmisiä, mistä en pidä.

Hyvä myyjä pyytää sinua lähettämään lähetystietosi PGP-salattuna (tämä pitäisi tehdä aina. Se varmistaa, että vain myyjä näkee osoitteen.) Jos et käytä pgp:tä, sinun on todella opittava ja hyödynnettävä sitä.
Myyjä lähettää tuotteesi yleensä salaa naamioimalla sen joksikin muuksi ja tyhjiöimällä sen tarpeen mukaan. Yleensä normaalin näköinen paketti on toivottavasti huomaamaton kuten kaikki muutkin paketit.

USA:ssa ei käytetä kuolleita pudotuksia niin paljon kuin pitäisi.

2-79-790125

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Okei, aion kouluttaa itseäni PGP:stä. Tarvitsemme Yhdysvalloissa hyvän lähtökohdan, josta pääsemme maahan, ja sitten alueelliset kuolleet pudotukset sieltä.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Olen samaa mieltä. Kunpa tietäisin enemmän siitä, miten muiden maiden jälleenmyyjät tekevät sen.

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
käytä naapurin osoitetta, odota siellä arvioitu saapumisaika

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
76
En tiedä, onko tämä trendi, mutta olen nähnyt tämän räjähtävän käsiin suuressa mittakaavassa.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Joo, voisin nähdä tämän menevän huonosti. Ehkä jos olisit jonkin aikaa kotonasi, se voisi olla parempi?

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
93
Jos tunnet jonkun, joka työskentelee Resthome.