No se on tietysti subjektiivista, joidenkin mielestä racemicin kehon huuma on euforisoivaa. Ahdistuneisuuteen taipuvaisilla henkilöillä racemicin ylimääräinen adrenaliini saa heidät liian hermostuneiksi, jotta he voivat tuntea olonsa mukavaksi. Adderallissa on noin 75 % dekstrosuoloja . Adderallissa on 4 suolaa, joista 2 on dextrosuolaa (25 % x 2) ja 2 racemic-suolaa (12,5 % x 2) eli 75 %. Suolat vaihtelevat sen mukaan, kuinka paljon niissä on varsinaista amfetamiinia verrattuna inaktiiviseen suolaan. Tämä olisi suuri laiminlyönti, jos adderallin koostumus olisi millään tavalla suunnattu tiettyyn vaikutukseen. Se on outo koostumus on 3. versio adderallista tähän mennessä. Sitä muotoillaan jatkuvasti uudelleen amerikkalaisten patenttien jahtaamiseksi. 25 % ei ole luku, joka perustuisi kunkin 3 suolan testaamiseen, se on vain kätevää.
Luulen, että jos joku korvaisi jonain päivänä adderallisi vastaavalla annoksella metamfetamiinia, et huomaisi mitään muuta kuin että kesto olisi erilainen. Luulen, että jos polttaisit tai ruiskuttaisit suuria ei-kliinisiä annoksia, erot olisivat ilmeisempiä. Mutta otan mielelläni kumpaakin vaihdettavissa ja olen antanut sitä muille kertomatta heille, mikä on kumpi, eivätkä he huomaa sitä. Adderallin valmistamiseksi eristäisit vain dextron jostain freebase-suolasta puolet talteenotetusta dextrosta, puolet toisesta suolasta. Sama koskemattomalle raseemiselle aineelle, sitten yhdistetään 4 suolaa samassa painossa. Eri suolat imeytyvät eri tavalla, mutta kaikki päätyy lopulta kuitenkin freebaseen, joten jos haluat todella tehdä tarkkaa adderallia, sinun on vain löydettävä todellinen freebasen määrä suolaa kohti, jolloin saat todellisen D:L-suhteen.