Miksi tislaukseni kestävät ikuisuuden ?

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Olen vasta aloittelija ja kokeillut tislausta monista öljyistä, liuottimista, vesi/öljyseoksista ja vesi/liuottimista, ja teen vain yksinkertaisen tislausasennuksen tavallisilla lasitavaroilla ja tavaroilla, mutta sillä ei ole väliä, mitä tislaan, se kestää ikuisesti.
Jos minulla on esimerkiksi vesi/öljyseos, se tislautuu vain 10 ml neljän tunnin aikana.

katsomalla liian monia menettelyjä ja asetuksia youtubesta ja internetistä ei näytä olevan mitään vikaa asetuksissani, mutta se vain vie kummasti aikaa ?!??

myös tyhjiöpumpun käyttö vain saa koko paikan täyttymään kaasulla ( liikaa jätettä ) , ja näen myös että yksinkertaisille tislauksille tyhjiö ei ole välttämätön mutta ilman sitä se tuntuu mahdottomalta minulle ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Kerro meille lisää siitä, mitä käytät lämmittämiseen, mitä lämmität, käyttämäsi lasitavarat jne.
Käytätkö jotain kylpyammeessa? Kääritkö pullon ja kolonnin yläosaa ensin muutaman cm ?

View previous replies…

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Käytän laboratorion sähkölämmitintä/magneettista sekoitinta ja laboratorion borosilikaattilasitavaraa, lämmittäminen kylvyssä vain saa liuoksen lämpenemään nopeammin, mutta ei todellakaan näytä auttavan itse tislauksessa.

En ole kokeillut pullon tai edellä mainitun lasin käärimistä.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Pullon + kolonnin eristäminen alumiinifoliolla auttaa estämään lämmön karkaamisen ja siten tislauksen nopeuttamisen, silti tislaus vie aikaa.
Haluat varmistaa, että lämpö laitteesi sisällä on tasaisella tasolla, jotta tislaus voi tapahtua.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Jeesus Kristus, onko minulla tänään ongelmia.

Näytä meille selkeä kuva koko asetuksestasi, käytän samoja laitteita kuin sinä tyhjiötislaukseen, eikä minulla ole ongelmia.