Toimiiko NaBH4 / CuCl2-pelkistys TMA:lle?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Hei kaverit,

Iv on tehnyt muutaman b-nitrostyreenin (pääasiassa), mutta tein myös TMA:ta vastaavan nitropropeenin, koska olen joka tapauksessa tekemässä meskaliinia.
Aion jatkaa nitrostyreenien pelkistämistä NaBH4 / CuCl2: n kautta, olen vain utelias, jos se olisi kunnossa 3,4,5-TMOnitropropeenin pelkistämiseksi lopulliseksi TMA: ksi, jonka olen jälkeen?
Chatgpt sanoo, että se on ok, mutta sitten se on antanut minulle joitakin arveluttavia neuvoja muutaman kerran 🤣

kiitos.
 

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
No se toimii P2NP:n amiinille, joten sen pitäisi toimia muille nitropropeeneille. Vespissä on kuitenkin viesti, jossa kirjoitetaan, että DOM:n, TMA-2:n, pelkistämisessä on ongelmia kiteytymisen kanssa. Hanki jokin öljy joka ei kiteydy. (voi olla väärä suolan valinta)

Postaus kuitenkin vain yhden jäsenen. Ehdotan, että rekisteröidyt Vesp. ja otat aikaa tutkia ja etsiä siellä.

Tässä on asiaa koskeva viesti:

Pitäisi toimia IMO.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Mielenkiintoista - luulen, että se toimii. On varmasti kokeilemisen arvoinen... Minulla on LAH, mutta olen hieman peloissani käyttää sitä tässä vaiheessa TBH, mutta luulen, että pahin, mitä tapahtuu, on se, että väärennän tämän 5 g nitropropeenia ja teen lisää - minulla on noin 480 g aldehydiä jäljellä, joten meh.

Tämä on lähinnä sitä, mitä ajattelin joka tapauksessa lol
Koitan ensin 1g:n mittakaavassa kai.....

Ollakseni reilu, aion kokeilla meskaliinin pelkistämistä ensin tällä menetelmällä, joten katsotaan - päivitän, kun minulla on lisää uutisia tästä.....
 
Top