Ya Ba -tabletit

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Kaikki synteesiä koskevat tiedot olisivat loistavia. Se on kai samanlainen kuin metamfetamiini. Se on varmasti stimuloiva huume. Kuka tahansa?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Yaba yaba on nimi Meth Pills in Tailand kun olin siellä useita vuosia sitten.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
psychonautwikin mukaan yaba on toinen nimi metamfetamiinille ^^;

wikipedia kuitenkin sanoo, että se on metan ja kofeiinin seos, ja sitä on myös pillerimuodossa. joka tapauksessa se ei ole uusi huume ^_^^.

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Itse asiassa odotan innolla sen synteesiprosessia. Minä itse olin kokenut käyttäväni tätä pilleriä ennen kauan aikaa sitten. Joten en odottanut kenenkään pitävän sitä uutena lääkkeenä...

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
No, hanki vain metamfetamiinia (synteesioppaat), kofeiinijauhetta, sopivaa sideainetta (voin etsiä sinulle sellaista, jos haluat) ja pilleripuristin (pillerinpuristusopas).

ja ehkä vähän punaista elintarvikeväriä, jotta se olisi aidompaa ^^;

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Lol. Onko sinulla kokemusta syntetisoinnista? Lähetä koko prosessi yksityiskohtaisesti. Olisin todella kiitollinen siitä. Ja tiedoksi, että pillerit ovat paljon halvempia kuin metan hinta täällä. Maku on hyvin erilainen ja laatu on enemmän 2 tai 3 kertaa tehokkaampi kuin meta omasta kokemuksestani. Yleensä ne sekoitetaan metan kanssa, kuten viime kerralla, mitä minäkin tein. Joten toivon, että voitte miettiä jotain.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ive tehnyt jonkin verran tutkimusta. on olemassa erilaisia tapoja syntetisoida se, theres more than one way to skin a cat ^^;

Kerro minulle, minkä haluat tehdä, niin voin yrittää auttaa sinua (synteesivertailut).

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Sen ok. Mielestäni on parempi, että joku kemian taustainen henkilö neuvoo sinua tässä asiassa, jos sinulla ei ole siitä kokemusta. Uskon, että se ei ole kovin samanlainen kuin syntetisoida met tai amp, koska on hyvin suuri hintaero yaba-pillereiden ja met/amp välillä. Ja se heijastuisi käytetystä tuotteesta/reagenssista. Älä ymmärrä itseäsi väärin. Mutta kiitos.

• Like
Reactions: vis

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
.

Last edited:
  • Like