Milyen szintézismódszert (met) ajánlana egy kezdő számára?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Üdvözlöm, szeretnék metamfetamint szintetizálni és eladni. Teljesen kezdő vagyok, és őszintén szólva alig tudok valamit a kémiáról (csak az alapokat ismerem). Szeretnék elég nagy mennyiséget előállítani a keresni kívánt összeg alapján (tehát mondjuk 8-10 kg-ot). Feltételezem, hogy kis adagok készítésével kell majd kezdenem (hogy betanítsam magam)... Milyen metamfetamin szintézis módszert ajánlanátok ? Tudva, hogy végül 8-10 kg-ot szeretnék előállítani (ideális esetben egy hét alatt) és hogy teljesen kezdő vagyok. Gondolom, hogy ha a végén el akarom adni, akkor legalább tisztességesen tisztának és jó minőségűnek kell lennie, szóval ezt figyelembe kell venni.
Hozzáteszem, hogy a vegyszereimet inkább a megtanulandó szintézis alapján szeretném megvenni. Köszönöm szépen.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Kezdetben tanulmányoznia kell az összes itt közzétett technikát. Tanulmányozza a felhasznált reagenseket. Értse meg, hogy milyen reagenseket vásárolhat saját maga. Minden módszer nem túl bonyolult, minden a készségektől függ.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Egy kémiai reakció több lépésben történő végrehajtásához meg kell tanulnia a kémiát. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "regényt akarok írni, de nem tudok írni. Hogyan csináljam?". Nos, tanulj meg írni, az istenit!
Ha csak úgy tanulod meg a reakciókat, mintha egy receptet tanulnál meg, akkor nagyon nagy a kudarc kockázata, mintha csak a receptet követve tanulnál meg szuflét sütni. Tízből 7-8 alkalommal a szuflé nem fog megemelkedni, és a végén egy leeresztett és tönkrement főétel lesz a vége. Míg egy gyakorlott szakács rögtön az első próbálkozásra sikerre tudja vinni.