4mmc, is het verplicht om het te kristalliseren?

ifeelsorry

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
(4mmc) Na aanzuren en filtreren en wassen met droge acton, krijgen we meph poeder. Kunnen we dat poeder na het drogen consumeren? Of moeten we het kristalliseren? Is dat verplicht? Ik weet dat het ons product puur maakt? Maar wat als we kristallisatie overslaan?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Dan is het zwak en staat het vol onzin, dus moet je veel meer nemen. Het zal niet zo leuk zijn. Snuif het in godsnaam niet op. Je zou het op andere manieren kunnen zuiveren, maar kristallisatie is goedkoop en kristallen zijn de industriestandaard. Het is de enige manier om kristallen te krijgen. Ik denk niet dat je A kwaliteit kunt maken zonder 2 kristallisaties. Ik heb kristallen van 6 maanden oud gezien die op kwartsclusters leken.
 
  • Like
Reactions: $!$

ifeelsorry

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
Ja ja de mijne is niet te consumeren totdat ik crystalz, kunt u mij vertellen wat voor soort poeder spul kan ik toevoegen in 4mmc om het te maken, gewicht meer, mijn vrienden vertelden me dat spul dat ik maak en degene die beschikbaar zijn in de markt hebben een zeer groot verschil, de mijne is erg sterk
 
View previous replies…

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Ja, je hebt magische 4mmc lol
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Nou, jij bent de enige van de hele website die het probleem heeft van "te sterk" 4mmc. Zo magisch 4mmc
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
22
Reaction score
19
Points
3
"Sterk" betekent niet "goed". Bekijk de vraag over het overslaan van kristallisatie en je zult afleiden wat het "sterk" maakt en wat het eigenlijk betekent, tenminste in cardiovasculaire termen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Nee. Dat ondersteunen we hier niet. Laat ze meer geld betalen. Slimme mensen betalen voor kwaliteit en daar zijn verschillende goede redenen voor. Het weegt nu al 50% meer dan kwaliteitsspul.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Top