4MMC Mephedrone Schudden en bakken methode

reapercartel

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Benodigde chemicaliën :
100g 2b4m (2 bromo 4 methylpropiofenon)
600 ml DCM
200 ml methylamine 40% waterig
Gedestilleerd water
50ml 34-38% zoutzuur (HCl)
500 ml aceton



Meng 100g 2b4m met 500ml DCM en roer tot 2b4m is opgelost, voeg dan 200ml methylamine 40% waterig toe, sluit de fles/pot af met een plastic zak om de methylamine gas er niet uit te laten gaan, schud gedurende 2 uur (misschien meer, maar je moet een geel/groene olie zien), je zult 2 lagen zien, de olie is 4MMC freebase en de andere laag is methylamine met water, verwijder de methylaminelaag en was de olie met 200 ml gedemineraliseerd/gedestilleerd water, 3 keer, wanneer u de eerste methylaminelaag verwijdert, kunt u een kleine hoeveelheid DCM toevoegen, zoals 100ml of 50ml en schudden om de meer ass mogelijke 4MMC in de methylamine te extraheren, dan wast u de 4MMC olie 3 keer, Als de 4MMC schoon is, voeg dan druppelsgewijs 50 ml HCI (misschien iets minder) toe aan 34-38% totdat de pH 5-6 is, u moet de pH elke 10-15 seconden controleren, als de pH goed is, voeg dan langzaam 500 ml aceton toe en 4MMC begint zich te vormen, u ziet poeder en misschien stenen in het neerslag, na het toevoegen van aceton, zet de oplossing in een vriezer voor een paar uur, en na, was het met aceton en filtreren met een filter, en dat is alles, ik denk dat ik niets vergeten, u hoeft alleen 2 pot voor de reactie, handschoenen, masker, bescherming van de ogen (want je kunt huilen, 2b4m irriteren je ogen asf), filters, 2,3 glazen
 

derek_van_kopen

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Joined
Oct 7, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hoeveel product krijgt u?
 

ifeelsorry

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2024
Messages
49
Reaction score
4
Points
8
Opbrengst?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
dcm moeten worden verwarmd...
 
Top