Question 4MMC (Mephedrone)

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Hallo,

Ik ben van plan om mijn eerste ervaring in de synthetische wereld op te doen met Mephedrone.

Nu ben ik niet erg bekend met deze drug, ik was nieuwsgierig naar een paar dingen. Ik zou graag willen weten van mensen die ervaring hebben met deze drug.

1. Hoe populair is dit product in jullie land?
2. Wat zijn de prijzen van 4MMC in bulk. van 1kg tot ... (voor de mensen met echte kennis van dit product)

Ik ben hier nieuwsgierig naar. Ik ben van plan om alles in pure vorm aan te bieden als het zover is. Dus graag informatie hierover met ervaring of over prijzen die jullie kennen. Zodat ik zelf een inschatting kan maken. Vooral de populariteit van het product wil ik meer over weten en de prijs in BULK.

Je kunt ook aangeven of je 4MMC bij een dealer hebt gekocht en wat het je heeft gekost. Dan kan ik zelf een inschatting maken.
Ik hoor graag van verschillende mensen wat hun kennis is van 4MMC.

Bedankt allemaal;)

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Mephedrone wordt ongelooflijk populair, waar het ook verschijnt. Wat prijzen betreft, is het de moeite waard om te kijken naar de lokale markt en de beschikbaarheid van reagentia voor de synthese. De gemiddelde marktprijs voor 1 kg kwaliteitsproduct varieert van $8.000 en meer.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Hallo.

"1. Hoe populair is dit product in uw land?"
Mephedrone en andere cathinonen werden extreem "populair" en gebruikt in Oost-Europa, het GOS (Rusland, Wit-Rusland, Oekraïne) en het Verenigd Koninkrijk naast Nederland en omliggende landen. Dit is niet altijd zo geweest, natuurlijk was mephedrone in het begin, toen synthetische cathinonen een hit werden in de wereld van druggebruikers, niet zo populair bij de "gewone" druggebruiker [in de hierboven genoemde regio's], natuurlijk was het makkelijker toegankelijk en goedkoper om te kopen. Maar tegenwoordig worden er schijtpartijen synthetische cathinonen (4mmc, 4cmc, 3cmc) gebruikt, of eigenlijk elke HCl-substantie die gekristalliseerd kan worden tot kristallen die aangenaam zijn voor de ogen en meer branden (de meeste mensen geloven in de idiote misvatting dat hoe meer het brandt, hoe sterker het is...), en die met insufflatie toegediend kunnen worden. En deze mensen weten niet eens wat voor stof ze kopen, ze noemen bijna alle cathinonen "kristallen"....
*Alsin met "ze" had ik het over het statistisch grote percentage mensen voornamelijk in Oost-Europese landen.

"2. Wat zijn de prijzen van 4MMC in bulk. van 1kg tot ..."
Dat hangt af van een aantal serieuze factoren, kwaliteit, verschil in stereo isomeer verhoudingen op verschillende batches, regio. Maar om te praten over een gemiddelde ergens van 7500-10000 euro (zoals opnieuw afhankelijk van de eerder genoemde factoren) wordt gevraagd voor mephedrone op de markt prijzen.

"Als je 4MMC van een dealer zou kopen en wat het je zou kosten".
Ik zou nooit zo dom zijn om de troep te kopen die ze hier op straat als mephedrone verkopen, maar ik heb verschillende partijen mephedrone getest van Poolse verkopers. Maar om eerst je vraag te beantwoorden, hier op straat zou een gram "kristal" [dat alles kan bevatten van 4mmc tot 3cmc, natuurlijk versneden tot de vergetelheid en echt vies] voor 30-40 euro per gram gaan.

Als je van plan bent om Mephedrone op grotere schaal te gaan produceren, let er dan goed op dat je geen stappen overhaast tijdens de synthese, oxidatie en onzuiverheden zijn heel makkelijk te bereiken als je de regels bij het synthetiseren van deze stof niet strikt volgt.

Na het beëindigen van de kristallisatie, worden meerdere herkristallisaties sterk aanbevolen, omdat de meeste mephedrone verkopers stinkende bijtende mephedrone verkopen, die tot op zekere hoogte vermeden zou kunnen worden als ze de stappen niet zouden overhaasten en het product met zorg zouden zuiveren en herkristalliseren.

Let ook op de stereoisomeerverhoudingen, want dextro-isomeer heeft een meer overheersende dopaminerge werking en minder noradrenaline en serotonerge affiniteit. Het linker isomeer heeft meer affiniteit met serotonine en noradrenaline, maar minder met dopamine.

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Ik respecteer je tijd en moeite voor het bericht. Hartelijk dank daarvoor.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Geen problemen. Laat het me weten als je andere vragen hebt over mephedrone of andere synthetische cathinonen in deze thread.

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Reaction score
29
meph gemaakt is erg goedkoop en gemakkelijk te maken 1kg 4mmc in polen is ongeveer 14.000 PLN tot 16.000 PLN

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
802
Het is mogelijk om 300-500 dollar te besteden aan de aankoop van reagentia voor 1 kg mephedrone.