Question 55 Gallon Drum Write Ups?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Ik weet dat deze plek gericht is op de verkoop van chemicaliën en apparatuur, maar ik denk dat het erg productief zou zijn als sommige leden hier met ervaring op schaal ons wat informatie zouden geven over hoe we bepaalde reacties op schaal kunnen uitvoeren in vaten van 10 liter.

Ik weet dat grootschalige laboratoria dingen gebruiken als vaten van 55 liter, verwarmingsmantels voor die vaten, roerapparaten voor die vaten, en eerlijk gezegd is het heel gewoon, vooral voor grote fabrikanten, die vorkheftrucks gebruiken om de hele dag vaten met chemicaliën te vervoeren.

Ik zeg alleen dat als je mensen een goedkopere, meer discrete manier geeft om dingen te synthetiseren, ze meer kunnen produceren en langer in bedrijf kunnen blijven, wat meer geld betekent voor de verkopers van chemicaliën en apparatuur.

jessejames122669

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
43
Deals
3
Ik steun dit.
grootschalige productie is duur en de kans dat iemand het geld heeft voor een reactievat van 50 of 100 liter is niet realistisch. niet in het begin. Ik zie de waarde ervan in en ben er een van harte voorstander van om er een te kopen of zelfs een van 100 liter en een van 5 liter.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Het hangt ervan af wat je wilt maken. Amfetamine kan worden gemaakt in roestvrijstalen tanks van 1000-2500 liter. Helemaal nieuw gemaakt, of oude productietanks, melktanks etc..

200L vaten of 1000L ibc tanks voor nabh4 reactie om mdma te produceren

200L vaten om 10L methaanolie te produceren in 30 minuten met al/hg

en ik kan nog wel even doorgaan...

De reden waarom mensen er hier niet over schrijven is dat het vallen en opstaan is. Tijdens het testen betaal je veel "leergeld" aan mislukkingen. Waarom zou je mensen je trics gratis geven als je 100k aan producten hebt verkloot om een goed recept uit te vinden.

Bijvoorbeeld 4mmc, 1kg schaal is makkelijk, 50kg schaal is een hel.

jessejames122669

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
43
Deals
3
Ja, dat klinkt logisch. Dat zou een behoorlijk intensieve 30 minuten zijn. Is er geen probleem met de hitte die de amine vernietigt? Bij batches van 100 gram werd het behoorlijk heet.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Ja, warmte is een groot probleem

Solution