Question Een kwestie van duurzaamheid

propiophenone

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hallo vrienden,

Ik maak (onder een andere schuilnaam) al meer dan tien jaar deel uit van de grijs gebied/resarch chemical/ en clearnet legal drugs cultuur. Ik ben moderator geweest op meerdere, nu ter ziele gegane, verkopersforums. Ik heb ze zien komen en gaan.

Mijn vraag is, hoe kan BB verwachten dat zijn domein niet in beslag wordt genomen? Ik respecteer de professionele, schadebeperkende en chemie-georiënteerde aanpak van BB, maar ik heb soortgelijke inspanningen zien uithollen en vernietigen.

Nog een vraag, waarom een poging doen tot een clearnet website?

Bedankt

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ik bewonder absoluut de visie achter dit project en het dappere team erachter.
Dat gezegd hebbende, je bezorgdheid is terecht en ik vroeg me dat ook al af, want forums zoals deze zijn wat de gemeenschap nodig heeft en de levensduur van zulke projecten kan veel mensen positief beïnvloeden.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,753
Deals
666
Zelfs als het clearnet-domein niet beschikbaar is, hebben we een ui-domein dat altijd werkt. De inhoud die we creëren verspreidt zich zeer snel over het web, onze inspanningen zullen voor altijd op het internet blijven.
We hebben grote plannen, we zullen nieuwe standaarden creëren voor schaduwfora en de minimale kwaliteitsnorm voor al dit soort projecten verhogen.

propiophenone

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Ja, de synthvideo's zijn al de revue gepasseerd. Ze zijn zo goed gedaan. Ik wist dat er serieuze en toegewijde mensen achter deze inspanningen moesten zitten.

Ik waardeer jullie werk. Ik vond het de moeite waard om het te vragen. Dit is een van de meest professionele sites die ik heb gezien. De scheikundige kennis is zeker beter dan wat ik ooit heb gezien.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ik waardeer echt het harde en professionele werk dat jullie hier doen voor de clandistine gemeenschap en ik ben er trots op dat ik er deel van uitmaak vanaf de begindagen :) Ik kan niet wachten om te zien waar dit naartoe zal gaan in de komende jaren!