Actavis (promethazine en codeïne)

Mrs. Chaos

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 14, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Gegroet BB gemeenschap,

Ik dronk onlangs koffie met een vriend in het zuiden van de Verenigde Staten. Hij werkt sinds 2009 in de distributiesector van de geneesmiddelenindustrie. Als ik het geluk heb dat hij het over zijn bedrijf heeft, lijkt het alsof hij altijd op zoek is naar dat ene merk lachsiroop dat Actavis heet. Natuurlijk is dit merk caugh syrup niet meer verkrijgbaar en is het nu (of lijkt het dat te zijn) een van de meest gewilde/zeldzaamste farmaceutische drugs in het zuiden van de Verenigde Staten. Alle hiphop- en R&B-muzikanten die geld hebben, schijnen connecties te hebben met een leverancier, maar nooit met de originele stopgezette Actavis caugh syrup. Het is bijna de quaalude van de hiphopwereld! Ik hoor graag ieders mening over hoe we de originele formule/receptuur kunnen achterhalen en (natuurlijk) zou ik graag zien dat iemand een poging doet om het te produceren en ons allemaal leert hoe de professionals te werk gaan om deze throwback te maken!
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
hallo 90% actavis in de buurt is nep, is makkelijk te krijgen mooie nep lege flessen, mensen vullen met iets dergelijks en veel stupids rappers vallen in deze zwendel. ik hoorde gekke gekke prijzen voor flessen gemaakt als 10 jaar geleden nog steeds verzegeld, alsof we het over wijn ahah nu is alleen voor rijke flex, imho het effect niet de moeite waard de prijs
 

Jasonmorales77

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
42
Reaction score
5
Points
8
De prijs is het waard, die nepflessen kunnen wat codeïne bevatten, maar er zijn zeker een aantal goede magere flessen over ons verspreid, ik ken iemand die wel 7 verschillende merken verkoopt.
 

Mrs. Chaos

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 14, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Zeven verschillende merken? Goh, die man is zeker een kenner. Ik heb nooit echt in dit soort industrieën gewerkt, maar ik heb een handvol mensen veel geld zien verdienen met deze business.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ik heb de hype nooit begrepen, het is toch gewoon codeïne en promethazine? Toen ik begon met opioïden kon ik echt high worden van codeïne en vond het heerlijk, maar na een tijdje kon ik er niet meer high van worden, zelfs niet van enorme doses en wat ik ook toevoegde om het te versterken (prometh, benzo's, alcohol, enz.). Ik probeerde zulke hoge doses dat het geen zin had om niet over te stappen op een sterker opioïde.
 

dampus66

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 10, 2024
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
Ik kan echte apotheek promethazine leveren als iemand geïnteresseerd is. Merk kan Actavis of andere soortgelijke zijn. Recept ontvangen
 

Loslegacy

Don't buy from me
Member
Joined
May 16, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hey pm me voor het recept van Actavis alsjeblieft.
 

Mrs. Chaos

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 14, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Oh NICE! Ik ben erg geïnteresseerd... Bent u een leverancier of fabrikant? Laat me ook weten wat de prijzen zijn en andere belangrijke informatie die u relevant vindt.
 
Top