Aluminium Galinstan amalgaam

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Aluminium en galinstan kunnen verhit worden om een aluminium galinstan amalgaam te vormen.
 
Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Dit is bekend.Praktisch onderzoek is wat ontbreekt.En als je kijkt naar een paar video's Al Ga is erg reactief, dat kan te wijten zijn aan de hoge mate van samensmelting die de operators kozen om te laten zien, maar het is zeker niet veelbelovend.Ook misschien te wijten aan het feit dat ze metallisch Ga gebruikten, in tegenstelling tot in water oplosbare zouten, die beter samensmelten voor dit soort reactie.
 

cyclic-ozone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2022
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Ik heb bijna geen onderzoek gedaan naar alternatieve methodes om aluminium te "activeren", maar ik denk dat je galliummetaal zou moeten gebruiken (vast, maar smelt bij 30 graden Celcius) en niet galistan, wat volgens mij een legering is tussen tin, indium en gallium. Ook zou het technisch gezien geen amalgaam zijn omdat een amalgaam kwik bevat, het zou gewoon een legering zijn. Voor zover ik heb gehoord zijn de alternatieve aluminium activerende legeringen op zijn best schetsmatig met verschillende vermeende resultaten van onze collega clandestiene chemici. Ik raad aan dit niet te proberen tenzij je tijd en geld hebt om te verbranden, want ik neem aan dat je dit gebruikt voor een redam van mdp2p of p2p. Lees bovendien veel van de patenten die te maken hebben met gallium dat kwik vervangt in geactiveerde aluminiumreacties, want het zijn geen 1:1 klonen van aluminiumamalgaamreacties. Veel succes en ik zou graag meer willen weten over de dingen die je ontdekt.
 
Top