Sulfaat of fosfaat?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze twee zouten? Ik kan uit berekeningen afleiden dat de sulfaatvorm meer amfetamine per gewicht zou bevatten, en dat het fosfaatzout beter oplosbaar zou moeten zijn in water, maar is er daadwerkelijk een verschil in macroscopische eigenschappen tussen deze twee? Hoe zit het met hygroscopie? Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de sulfaatvorm, maar in welk opzicht verschilt het eindproduct als het wordt geproduceerd door toevoeging van fosforzuur in de laatste stap?
 

Sasha89

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Ik zou ook zeer geïnteresseerd zijn in dit
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ja, dat is interessant en erg goed geschreven, dank je! Die had ik gemist.

Helaas geeft het niet echt antwoord op mijn vragen. Het is vooral een uiteenzetting over enantiomeren, met een korte inleiding over de zoutvormen.
Dus mijn vraag blijft: wat zijn de belangrijke verschillen in fysische eigenschappen tussen amfetaminesulfaat en -fosfaat, en welke invloed hebben ze op de behandeling, de opslag en het gebruik?

En nee, ik bedoel geen bio-effecten. Iedereen die begint te mompelen dat ze verschillende effecten in het lichaam hebben, heeft zojuist zijn eigen incompetentie blootgelegd en zal worden genegeerd of mogelijk belachelijk gemaakt.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Als het smeltpunt van fosfaat lager ligt, is het veeleisender voor langdurige opslag.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Bedankt, W! Maar mag ik vragen waarom? Meer hygroscopisch?
 
Top