Question Amfetamine brandend in de neus

papug

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Joined
Sep 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo.
Ik heb onlangs speedpasta gekocht bij een plaatselijke leverancier. De pasta had een zoetige alcoholische geur. De pasta was gedroogd, maar de zoetige geur bleef. Het poeder werkt erg goed, doses van 50-100 mg zijn voldoende. Er is alleen één probleem. Het poeder brandt heel erg in de neus. Dus deed ik een test. 100 mg opgelost in 10 ml water. Het loste gemakkelijk op, microscopisch troebel, bijna transparant. We meten de pH: 10! Een hoge pH is een waarschijnlijke oorzaak van een brandende neus. En nu de vraag: wat kan er mis zijn gegaan? Kan het worden verminderd met thuismethoden?
Vriendelijke groeten
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
Water en amfetaminesulfaat De pH aangepast aan niet minder dan 12,5 met 50% natriumhydroxide
 

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 6, 2024
Messages
21
Reaction score
3
Points
3
Los alles op in gedestilleerd water. Gebruik zo min mogelijk water. Het helpt om het water op te warmen. Zet het ongeveer een uur in de vriezer. Het cafeïnegehalte zal zichtbaar zijn, dus je kunt er wat uitfilteren. Test de PH opnieuw, als deze hoger is dan 4 voeg je een paar druppels HCL zuur toe en meng dit goed totdat de PH gedaald is naar 3-4. Voeg vervolgens 1/2 volume DCM of petroleum toe. Voeg vervolgens 1/2 volume DCM of petroleumether toe aan het water en meng goed. Het oplosmiddel moet zuiver (watervrij) zijn.) Extraheer het oplosmiddel. Als je dcm gebruikt, is dit de onderste laag. Ether wordt de bovenste laag. Gebruik een druppelaar of sep trechter. Glas is altijd beter. Zodra je de waterlaag gescheiden hebt, doe je een zuur-base extractie. Er staan hier duidelijke instructies als je niet bekend bent met een ABE.
 
Top