amfetamine-apparatuur

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hallo Ik heb een paar experts gemaild, maar nog geen antwoord gehad met betrekking tot het kopen van apparatuur, maar nog geen antwoord gehad? Kan iemand helpen?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
onze experts hebben veel werk met ons :)

kopen wat wil je? welke apparatuur heb je nodig?
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hallo, bedankt voor je antwoord, kan ik je een privébericht sturen?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
ja, maar ik ben geen expert; en in het openbaar kunnen veel mensen je misschien proberen te helpen :)
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik heb alleen alles nodig om grootschaligere dingen te doen, dus ik wacht tot een van de experts contact met me opneemt. Ik weet dat ze het waarschijnlijk druk hebben met de site, bedankt maat.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
De eerste wedervraag zal zijn of je de synthese ook met succes hebt uitgevoerd op laboratoriumschaal en of je met alles vertrouwd bent.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Condensor met een pijp in een grotere pijp, het buitenste gedeelte geïsoleerd van het systeem met siliconen of iets anders geschikts, voorzien van water in en water uit, heel eenvoudig.
Of een batch reacor als het budget het toelaat, meneer Patton heeft er een geweldige thread over.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hallo maat, de waarheid is dat dit waarschijnlijk het enige is waar ik niet bij betrokken ben geweest in de drugshandel, maar ik heb een geweldige kans om wat spul op grotere schaal te maken, ik heb alleen iemand nodig die me absoluut alles kan vertellen wat ik nodig heb om een goede batch op grotere schaal te maken en me door de stappen heen kan loodsen, budget is geen probleem, ik ben een beginner maar een snelle leerling, het zou zeer gewaardeerd worden als ik wat goede begeleiding zou kunnen krijgen, natuurlijk zou ik het om te beginnen op kleinere schaal proberen, maar iedereen die me hiermee helpt, vind ik het niet erg om iets te geven.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Bedankt maat lees alsjeblieft mijn volgende bericht als u kunt helpen?
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Sorry, ik bedoelde mijn laatste bericht
 

dark_side_of_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 23, 2022
Messages
35
Reaction score
15
Points
8
spreek met priv. schrijf wat je wilt maken aan versterkers of andere stoffen. Ik zal je helpen alle apparatuur te voltooien
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Hoi. Met andere woorden, een grote partij uit het niets gooien alsof we een taart bakken. Dat zal moeilijk worden, ik denk zelfs voor de experts hier, je hebt eigenlijk mensen nodig die de ervaring hebben om een grote partij uit hun mouw te schudden en het op jouw locatie te doen. Je zult het niet alleen kunnen denk ik, zonder twijfels over je leervermogen of je vaardigheden. Neem rechtstreeks contact op met de experts, vertel ze wat je hebt en wat je van plan bent te doen, misschien is er een oplossing.
Ik wens je veel succes bij je poging.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Vertel ons wat je mist of waar je problemen hebt met begrijpen.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Sorry ik bedoelde mijn laatste bericht
Bedankt maat
 
Top