Amfetaminesulfaat en -hydrochloride (HCL) van A-OIL Amina Amph. Help alsjeblieft jongens

xzzcwisjmz1

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Hallo, ik heb een paar vragen over amfetaminen, meer specifiek:
a) Amfetaminesulfaat b) Amfetaminehydrochloride

Aangezien we een nieuwe leverancier van amine hebben, willen we graag een zo goed/zuiver mogelijk eindproduct maken (sulfaat, hydrochloride).

Ik heb hier op het forum veel manieren gevonden om sulfaat uit een amine (a-olie) te verkrijgen, maar ik weet niet welke de beste is:

Sulfaatbereiding:
1. Welk oplosmiddel kan ik het beste gebruiken en in welke hoeveelheid ten opzichte van 1 liter amine (a-olie).
2.Beste PH voor sulfaat is? 6-7? 7? 6?
3. Methode van verkrijgen? Het oplosmiddel in de amine gieten, roeren en dan zwavelzuur toevoegen? Of misschien een andere manier, ik heb er veel gevonden, bijv. zuur mengen met een oplosmiddel en dit geleidelijk toevoegen aan de amine.

Bereiding van hydrochloride:

Hier heb ik geen informatie over ontvangen helaas. Niets over PH, de procedure voor het maken uit de amine, drogen etc.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hallo, dit onderwerp is al vaak besproken op dit forum, en er zijn veel artikelen en publicaties in de amfetaminegedeelte over hoe je verder moet gaan met je A-OIL om er vervolgens sulfaat van te maken. Toch zal ik je helpen. Los je olie in een verhouding van 1:1 op in aceton en bereid in een andere container een mengsel van 98-99% zwavelzuur met aceton in een verhouding van 1:10. Als je dit eenmaal hebt bereid, dompel je het langzaam onder in aceton. Zodra je dit hebt bereid, druppel je langzaam je verdunde zwavelzuur druppel voor druppel in je verdunde olie onder voortdurend roeren. Controleer de pH tot ph6, en zodra je ph6 bereikt, stop dan met het toevoegen van meer zuur. Je hebt nu je eindproduct, filter het en laat het bij kamertemperatuur drogen tot het helemaal kruimelig is. (Als je tijdens het toevoegen van het zuur merkt dat je product erg dicht is, kun je meer koude aceton toevoegen om een beter filtreerbare massa te krijgen).

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
179
De standaardtechniek is om een oplossing van de vrije base in alcohol te bereiden en aan deze oplossing een oplossing van zwavelzuur in alcohol toe te voegen (zorg ervoor dat je het mengsel afkoelt bij het bereiden van deze oplossing). In aceton is het onmogelijk om de vrije base van amina te neutraliseren met zwavelzuur, omdat aceton reacties zelf -condensatie in het inkomen van zwavelzuur en geeft veel onzuiverheden.
Hydrochloride wordt niet verkregen, het is te hygroscopisch.
Het is optimaal tot 6 ph je kunt geportioneerd poeder geleidelijk brengen ph tot ongeveer 7, filteren van het product. Zorg ervoor dat je het poeder op het filter spoelt met een kleine hoeveelheid alcohol om de resten van de vrije base van het poeder af te spoelen, de filtraatoplossing wordt dan geleidelijk naar 6 ph gebracht en ook gefilterd. Hierdoor verminder je het risico dat de ph onder de 6 komt.