ANBOX HELP!

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Ik heb zo veel moeite om Anbox te installeren op het whonix-sjabloon op qubes! Ik heb een paar verschillende manieren geprobeerd, maar niets. Het lukte me om het te installeren, maar toen ik het probeerde te openen, crashte het. Nu heb ik het verwijderd, kan iemand me helpen met de juiste methode? :)
 

xumuk

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 21, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ik heb snel vertaald met deepl. Deze gids is niet door mij geschreven. Maar het werkt. Grote dank aan Diabolo (waarschijnlijk een auteur). Als iets niet te begrijpen is, meld het me dan en ik zal proberen het te repareren. Ik hoop dat ik je kan helpen.

Gids getest met Bliss versie 15.8.6 en Qubes versie 4.1.2
Misschien verouderd in de toekomst

1 We installeren het Qubes systeem
2 We zetten de sys-whonix machine aan (de sys-whonix machine moet aan staan, dit is erg belangrijk, zonder is er geen internet)
3 We vergroten de schijfruimte die is toegewezen aan een van onze getorificeerde virtuele machines
4 We downloaden het Bliss systeem image naar deze getorificeerde machine (bij voorkeur door de commando's sudo apt update in de Terminal te typen, dan sudo apt install wget -y, dan wget -c -q --show-progress HERELINK)
5) We openen Qube Manager
6) We klikken op Qube
7) We klikken op New qube
8) In het Name and label veld, typen we android
9. We kiezen de kleur die we willen. we kiezen de kleur die we mooi vinden
10) In het veld Type kiezen we StandaloneVM (volledig persistent).
11) In het veld Template kiezen we (none).
12) In het veld Networking kiezen we sys-whonix
13) Klik op OK
14) Klik op from file in qube
15) We selecteren de machine waar we het Bliss-v15.8.6.iso bestand bewaren
16) We klikken op het icoontje met drie puntjes ....
17) We selecteren het bestand Bliss-v15.8.6.iso
18) Klik op OK
19) Klik op OK
20) We kiezen Installation - Install BlissOS-15.8.6 to harddisk
21) Kies Create/Modify partitions
22) Klik op Enter
23) Kies xvda Harddisk 10.00GB
24) Klik op Enter
25) Bij de vraag Do you want to use GPT? antwoord No
26) Kies New
27) Kies Primary
28) Klik op Enter om de voorgestelde grootte (in MB) te accepteren
29) Klik op Enter om de Bootable flag in te stellen
30) We selecteren Write
31) Klik op Enter
32) We typen yes
33) Klik op Enter
34) Kies Quit
35) Klik op Enter
Selecteer xvda1 onbekend
Selecteer ext4
Klik op Enter
De vraag Weet u zeker dat u de paritie xvda1 wilt formatteren? wordt beantwoord met Yes
40) De vraag Do you want to install boot loader GRUB? wordt beantwoord met Yes
41) Klik op Reboot
42. Klik op Enter
43) Ga met de muis over de naam van de nieuwe machine in Qube Manager
44) Klik op de rechtermuisknop
45) Klik op Settings
46) Klik op Advanced
47) Haal het vinkje weg bij Include in memory balancing (deze optie moet uitgeschakeld zijn)
48) Initieel geheugen: voer 4096 MB in
49) Klik op OK
50) Ga met de muis over de naam van de nieuwe machine in Qube Manager
51) Klik op de rechtermuisknop
52) Klik op Start/Resume
53. Wanneer we GRUB zien, blijven we bij de standaardoptie, de eerste van boven, maar klik nog niet op Enter (dit is erg belangrijk, zonder zal hij niet opstarten en is er geen internet)
54. Klik op e (dit is erg belangrijk, zonder deze optie zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn) 55. Klik op e (dit is erg belangrijk). Klik op e (dit is heel belangrijk, zonder dit zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn)
55 We klikken op e (dit is heel belangrijk, zonder dit zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn)
56) We typen nomodeset VIRT_WIFI=1 (dit is heel belangrijk, zonder dit zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn)
57) We klikken op enter
58. Klik op b
59) Verander de taal in Pools
60) Klik op START
61) Klik op CONFIGURE IN OFFLINE MODE
62) Klik op NEXT
63) Klik op NEXT
64) Deselecteer alle toestemmingen die aan Google zijn gegeven
65) Klik op ACCEPT
66) Klik op NO NOW
67) Klik op REMOVE MIMOUSLY
68) Klik op Taskbar voor Bliss OS
69) Klik op Always
70) Klik op Grant Permission
71) Klik op Taskbar
72) Klik op Allow display over other applications
73) Klik op Network and Internet
74) Klik op Internet
75) Klik op VirtWifi
76) Klik met de rechtermuisknop op VirtWifi
77. klik op Wijzigen
78) Klik op Geavanceerde opties
79) Klik op DHCP
80) Wijzig naar Statisch
81. we moeten de IP-adressen uit Qube Manager halen (als Qube Manager het IP-adres voor de android machine niet toont, betekent dit dat het nog niet gesloten en opnieuw geopend is, sluit en heropen het Qube Manager venster). De IP-adressen zullen bij jou bijna zeker anders zijn dan hieronder. Ik geef het echter als voorbeeld. De regel is als volgt. IP adres = IP adres van de android machine. Gateway, DNS 1 en DNS 2 = IP-adres van de sys-whonix machine.
IP-adres 10.137.0.9
Gateway 10.137.0.8
Netwerk prefix lengte 32
DNS 1 10.137.0.8
DNS 2 10.137.0.8
82. Klik op Opslaan
83 We zouden een bericht moeten krijgen dat we met succes verbinding hebben gemaakt met het internet
84. We openen de standaard Fulgur-website. We openen de standaardbrowser van Fulguris (klik op het blauwe bliksemschichtpictogram met een zwarte achtergrond)
85 We klikken op No
86 We klikken op DuckDuckGo
87) Typ F-Droid
88) We openen de website van F-Droid https://f-droid.org/
89) Klik op Download F-DROID APPLICATION
90) Klik op Enable
91) Klik op Download
92. Klik op Opslaan. Klik op het bliksemschichtpictogram in de rechterbovenhoek
93) Klik op Gedownload
94) Klik op Toestaan
95) Klik op Toestaan
96) Klik op Toestaan om alle bestanden te beheren
97) Klik op het pictogram Ongedaan maken om de instellingen af te sluiten
98) Klik op Downloaden
99) Klik op F-Droid.apk
100. Klik op INSTALLEREN. Klik op INSTALL
101. Klik op Package Installer
102) Klik op Always
103) Klik op Settings
104) Klik op Allow from this source
Klik op Install
106) Klik op Open
107. We wachten tot de update van de repositories is geslaagd
108. Klik op het zoekpictogram
109) Klik op Mull
110) Klik op INSTALL
111) Wacht tot de download is voltooid
112) Klik op Settings
113) Klik op Toestaan van deze bron
114) Klik op Installeren
115. wanneer de installatie is voltooid, maken we een veegbeweging van de benedenhoek naar de bovenhoek om de geopende toepassingen te zien en klikken we op Alles wissen
116. op het Bliss startscherm klikken we op de knop linksonder
117. we klikken op het pictogram Mull
118. we klikken op het pictogram Mull in de hoek van het pictogram Mull om de geopende toepassingen te zien. We klikken in de hoek van het Mull-venster en slepen om het venster te vergroten (we klikken niet op de knop Maximaliseren, want dan kan het scherm 90 graden draaien)
119 We klikken op Instellen als standaardbrowser
120) Klik op Mull
121) Klik op Als standaard instellen
122 De browser Mull is geïnstalleerd en als standaard ingesteld. We kunnen op internet surfen
123. We kunnen naar https://check.torproject.org/ gaan om te controleren of we veilig zijn. Er zou een felicitatie moeten verschijnen. Deze browser is geconfigureerd om Tor te gebruiken.
Als we terug willen naar het beginscherm, moeten we een veegbeweging maken van de onderste hoek naar boven en vervolgens op Alles wissen klikken.

We kunnen ons aanmelden bij Google Play en apps downloaden uit deze winkel als we een anonieme Google-account hebben (let op, meld u niet aan bij niet-anonieme accounts, zelfs niet als u deze eenmaal gebruikt vanaf uw echte IP-adres).

U moet deze stappen elke keer dat u het systeem opstart herhalen:
1. Klik op Start/Hervatten. Klik op Start/Resume
2) Wanneer je GRUB ziet, blijf dan bij de standaard optie, de eerste van boven, maar klik nog niet op Enter (dit is erg belangrijk, zonder deze zal het systeem niet opstarten en zal er geen internet zijn)
3) We klikken op e (dit is erg belangrijk, zonder deze zal het systeem niet opstarten en zal er geen internet zijn)
4. Klik op e (dit is erg belangrijk, zonder deze zal het systeem niet opstarten en zal er geen internet zijn) Klik op e (dit is heel belangrijk, zonder dit zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn)
5. Typ nomodeset VIRT_WIFI=1 (dit is heel belangrijk, zonder dit zal hij niet opstarten en zal er geen internet zijn)
6) We klikken op enter
7. Klik op b
 
Top