Anijsolie als para-methoxyamfetamine (PMA) precursor

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43

Probeer te zien of dit specifieke artikel is besproken of geüpload... dus iets met anijsolie, maar ik snap ook niet alles wat ik lees... Dus voor degenen die dit beter kunnen vertalen misschien leuk... als oude yadaa yadaa hoor ik het snel genoeg....

Attachments

• 3b5xg7KLDk.pdf
    273.6 KB · Views: 644

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ik ben in de war over wat je vraagt. Ik heb het gevoel dat ik dit kan volgen en het doel kan bereiken. Als je specifieke vragen stelt, kan ik of iemand anders ze misschien beantwoorden. Er is echter geen vraag om te beantwoorden

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
2.4.2. Synthese van 4-methoxyfenol
Drieëntwintig gram H2O2 (30%) werd toegevoegd aan 19 ml
HCOOH (98-100%) om performinezuur te synthetiseren. Dit laatste
werd toegevoegd aan een intensief geroerde oplossing van 4-methoxy-
benzaldehyde (12 ml) in 200 ml DCM (DCM werd gekozen omdat het inert is ten opzichte van H2O).
omdat het inert is voor H2O2
). Het geroerde mengsel werd
reflux bij 39 8C gedurende ongeveer 20 uur. 20 h. Het performinezuur
werd toegevoegd in hoeveelheden van 5 ml met tussenpozen van 15 min. Aanvankelijk
was het reactiemengsel kleurloos, maar na een half uur verscheen er een lichtgele schijn.
lichtgele schijn. Tijdens de reactie werd de kleur
intenser en veranderde in geelbruin. Toen
de reactie klaar was, werd de DCM-fase geïsoleerd en
het oplosmiddel verwijderd door vacuümdestillatie. Vervolgens werd 200 ml
NaOH (20%) en 75 ml MeOH toegevoegd. Het mengsel
werd 1 uur geroerd. MeOH werd verwijderd met vacuüm
destillatie en het alkalische mengsel werd aangezuurd met
HCl (32%) tot pH 1. Het mengsel werd geëxtraheerd met 2-
150 ml DCM. De DCM-extracten werden gecombineerd en het
oplosmiddel werd verwijderd door vacuümdestillatie. De 10,5 g van een
bruine vloeistof die gemakkelijk stolde bij contact met lucht
bleef over. GC-HSPME/MS-analyse gaf 4-methoxy-
fenol aan als hoofdbestanddeel. Gezuiverd 4-methoxyfenol was
wit

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
23 g 30% waterstofperoxide werd toegevoegd aan 19 ml zuiver mierenzuur, waardoor performinezuur ontstaat.
Doe 12 ml benzaldehyde in 200 ml dichloormethaan. Meng het. Het mierenzuur werd 5 ml per keer toegevoegd, elke 15 minuten. Het werd 20 uur bij 398°c refluxed. Het ging van helder naar lichtgeel en vervolgens geelbruin. Het werd in een scheitrechter gedaan en het bruine spul werd vacuüm gedestilleerd. Ik denk dat met het verwarmen van de vorm de temperatuur even stopt met stijgen en heldere DCM overgaat. Als het weg is, begint de temperatuur weer te stijgen en ben je klaar met dat deel.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
40 g natriumhydroxide werd opgelost in 200 ml water en 75 ml methanol. Het werd gecombineerd met je rm uit de vorige post en een uur lang geroerd. Het werd vacuüm gedestilleerd totdat de eerste fractie (methanol) eraf kwam (kijk of de thermometer weer verspringt). 32% zoutzuur werd toegevoegd onder veel roeren tot pH 1. 150 ml DCM werd toegevoegd, even roeren of zwenken (ongeveer 5 minuten) het werd gescheiden (scheitrechter) 150 ml DCM werd weer toegevoegd, weer zwenken/roeren, scheitrechter, toen werd het dcm vacuüm gedestilleerd. De bruine vloeistof stolde in 10,5 gram vuile methoxyfenol....

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
40 g natriumhydroxide werd opgelost in 200 ml water en 75 ml methanol. Het werd gecombineerd met je arm uit de vorige post en een uur lang geroerd. Het werd vacuüm gedestilleerd totdat de eerste fractie (methanol) eraf kwam (kijk of de thermometer weer verspringt). 32% hydrochloride zuur werd toegevoegd onder veel roeren tot pH 1. 150 ml DCM werd toegevoegd, even geroerd of geswirld (hoe ongeveer 5 minuten) het werd gescheiden (scheitrechter) 150 ml DCM werd weer toegevoegd weer geswirld/geroerd, scheitrechter, toen werd het dcm vacuüm gedestilleerd. De bruine vloeistof stolde in 10,5 gram vuile methoxyfenol. Het lijkt erop dat vacuümdestillatie de beste manier is om het schoon te maken, gevolgd door herkristallisatie met petroleumether/ethylacetaat. Maar !!!!

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Produceer en vermeerder PMA op geen enkele manier, elke keer als dit verschijnt sterven er mensen omdat dit medicijn een zeer slecht veiligheidsprofiel heeft en bovendien altijd het gevoel geeft dat men net niet genoeg heeft gebruikt om de gewenste effecten te krijgen.
Het is al erg genoeg dat je een drug hebt geproduceerd die mensen het leven heeft gekost, maar het wakkert ook nog eens de gemoederen aan die, gedreven door de media die altijd uit hun dak gaan als er zoiets gebeurt, de hele boel op stelten zetten voor een paar snelle succesverhalen.
Ook zal absoluut iedereen je verraden en terecht.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Update Ik was de Rhodium archieven aan het doorzoeken en die hyperlink brengt je naar het maken van P2P met behulp van anathole