Antinalyse: Analyseer je bitcoinadressen en controleer of je op een volglijst staat.

nomad

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2022
Messages
13
Reaction score
23
Points
3

Een hulpmiddel van onschatbare waarde. Gebruik whirlpool om uw munten te mixen om van een lijst af te komen. Elude.in werkt niet, en als er iets is, voegt het je toe aan meer.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Er bestaan betaalde maar goedkope oplossingen om zelf de zuiverheid van je munten te controleren. In onze branche moet je er echter rekening mee houden dat al het geld standaard vies is. Je moet dus anoniem aan geld zien te komen en het vervolgens witwassen met traditionele methoden.
 
Last edited by a moderator:

nob0dy

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
14
Reaction score
3
Points
1

Alles in een punt kan worden opgespoord.
 

thegentleman_007

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 5, 2022
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Misschien leuk om een topic over te openen, om ideeën op te doen over hoe sommigen het doen... Als mensen die kennis willen delen...
 

sharetea

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Ik had vrienden die exploits maakten en hun bestand uploadden om te zien of het langs antivirus zou komen. Wat er uiteindelijk gebeurde, was dat de site opmerkte dat het bestand werd getest voordat het een echt wereldprobleem werd.

Dus wat er uiteindelijk gebeurde was dat virusbedrijven die bestanden prebanden... En dan zou elke exploot die ze uploadden zeggen dat hij doorstaat maar automatisch wordt gedetecteerd...

Het is net zoiets als wanneer je creditcards koopt en betaalt voor de checker. Maar omdat u de kaart pas koopt, kunt u het nummer nergens voor gebruiken.

U moet uw adres periodiek verbranden en geen fiat gebruiken op of afrit.

Als je kijkt naar alle cryptowetswijzigingen die in elk land onze kant op komen. Centrale bankiers hebben dit al een tijdje op hun agenda staan.

Dus alles boven de 1000 usd of 1000 euro zal worden geregistreerd... En zelfs p20 willen ze zo maken dat je een reden moet geven voor grote overschrijvingen... Er is een goed rapport van Price Water Cooopers over het standaardiseren van de wetten. En welk land loopt achter?

De BIS wil dat elke centrale bank zijn eigen munteenheid heeft die ze controleren en die ze naar eigen goeddunken kunnen aan- en uitschakelen. En ze zijn aan het uitzoeken hoe ze dit kunnen implementeren, want momenteel is het systeem van centrale bank naar banken die het uitlenen met fractionele reserve.

Bijna elke centrale bank heeft een regulerende entiteit gecreëerd ..en een nieuwe centrale bank voor hun gecentraliseerde cryptobank. En zijn begonnen met testen.

Zodra ze kunnen beslissen hoe de taart te verdelen. Ruilhandelaren zullen totaal naar de klote zijn. P2p zou de enige manier zijn om te gaan..voor een tijdje.

Ik heb geprobeerd te extrapoleren wanneer ze dingen sluiten... Of we krijgen rekeningen uit landen waar ze geen crypto kennen om te gebruiken in een land waar dat wel het geval is... Want ze hebben de technologie om elk adres te koppelen dat kyc nodig heeft... en houden een database bij met al je info...


Dat is het rapport als jullie het willen lezen.
 

Attachments

  • CWwtqsJkr7.pdf
    5.9 MB · Views: 872

sharetea

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
19
Reaction score
8
Points
3

Besprekingen over hoe de politie bitcoin opspoort.... 5 landen hebben deze mogelijkheid al... We kunnen het ook doen met een volledige visualisatie van geldstromen. Denk nu eens na over de regelgeving... Het zijn niet de adressen van de portemonnee, maar uw foto en uw volledige gegevens....

Wees niet lui... Gebruik een adres voor een bepaalde periode...p2p om uit te betalen...begin opnieuw...het ergste is dat je het samen met je kernpersonen moet doen....

Allemaal op hetzelfde moment... Zoals... Brandertelefoons voor je crew... Iedereen moet tegelijkertijd chnagen... En alle oude telefoons moeten fysiek vernietigd worden.
.
 
Top