Question Zijn er eenvoudige medicijnen die je in Engeland kunt maken?

joesmith1001

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Zijn er eenvoudige medicijnen die je in Groot-Brittannië kunt maken zonder ze in het buitenland te hoeven kopen?

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
708
Als je ons kunt vertellen welke winkels voor chemische reagentia er bijvoorbeeld in Engeland zijn, in de vorm van links naar hun websites, zullen we opties bieden voor het synthetiseren van beschikbare chemische reagentia.

Last edited by a moderator:

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Wat is het woord eenvoudig, drugs is stimulatoren, het is niet eenvoudig de JWH-018 kost je 7 uur synthese en dit is "makkelijkste" synthetische cannabinoïde

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
De amfetamine kost je 12 uur, dus vind geen gemakkelijke "synthese" omdat het gevaarlijk en nutteloos kan zijn, beter is synthese iets moeilijks omdat het de moeite waard is.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Zoals Alpha-PVP en Alpha-PHP, maar neem dit niet allebei, want het zal je geest beschadigen, deze beide zijn goed voor de verkoop, maar amfetamine is op vele malen beter, dus je kunt amfetamine nemen, want niet zal geest beschadigen, maar nog steeds niet veel drugs nemen, want beter is een klein beetje nemen dan een overdosis.

bunny

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Ik heb ook een probleem
kan ik een hlep krijgen?
het is erg moeilijk om een reagens te vinden voor eender welke inhoud haar
kan ik alle reagens die beschikbaar
en vertel me welk product kan ik doen.

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
708
Schrijf in privéberichten, we zullen een oplossing vinden voor je problemen en vragen