Question Een bekende hulpstof met molair gehalte 120-150?

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Bestaat er een bekende vervalsing met een molair bereik van 120-140?
Een andere eigenschap die in verband kan worden gebracht met deze troep:
Het verandert gemakkelijk in hydrochloridezout en terug in de base, en heeft geen kleur. Hydrochloridezout is niet oplosbaar in aceton en slaat onmiddellijk neer.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
120-140g/mol? Bekende vervalsing van welk medicijn? Bij welke ph begint het neer te slaan?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Ik heb de PH op dit moment niet gecontroleerd. Ik schat molair gewicht door een overmaat aan reagentiaverbruik.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik heb een lijst met veelgebruikte adultaranten en hun oplosbaarheid en ik kan de mol. Gewicht opzoeken, maar het zou helpen om te weten waarvan het een versnijdingsmiddel is. Niemand stopt MSM in cocaïne, en niemand stopt levamisole in meth (ik hoop het niet), dus ik zou op zoek gaan naar de gebruikelijke versnijdingsmiddelen van de drug waar we het over hebben. Als je het me niet vertelt, kost het me twee keer zoveel werk, en ik werk slimmer en harder, dus vertel het me wel.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Ik heb deze nevenverbinding gevangen met hars en vervolgens teruggebracht naar de basis. Nu begin ik te denken dat dit een soort colloïde is dat is opgebouwd in aanwezigheid van microdispersiestof (vaste stoffen) uit PMK. Iets vergelijkbaars met Pickering-colloïde.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Ik onderzocht deze batch wat meer dan normaal en op een gegeven moment lukte het me om een olieachtige substantie te extraheren.
Ik zal niet alle stappen beschrijven, omdat het te lang is om te begrijpen. Uiteindelijk had ik ongeveer 10 g mdma hcl + wat water in de kristallisator. In het begin was de verhouding 10 g mdma hcl + 30 g water. Op een gegeven moment, toen de verhouding 10 g zout + 10 g water werd, zag ik iets dat ik nog nooit eerder heb gezien of waar ik niet op heb gelet.
Op de bodem van de kristallisator, onder de waterlaag, lag een kleine hoeveelheid vloeibare substantie die transparant was en niet mengbaar met water. Waarschijnlijk is deze stof veel minder goed oplosbaar in water dan mdma hcl en werd het uit het water geduwd.
Het reageert niet met hcl, omdat de pH licht zuur was door de overmaat aan hcl.
Een andere eigenschap is dat het onoplosbaar is in aceton.
Ik heb het forum gelezen en een paar onderwerpen over iets soortgelijks gevonden. Maar ik weet nog steeds niet wat het is.
 
View previous replies…

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Sorry, ik ben niet duidelijk in deze beschrijving: zo moe de laatste dagen. Ja, precies deze stof, kwam vrij onder water. Het is dus veel minder oplosbaar in water. En het is ook geen mdma fb, want het reageert niet met hcl. Het volume van deze stof - moeilijk te zeggen, want ik was te moe om het opnieuw te scheiden op trechter, en ik heb geen trechter voor zo'n klein volume, maar ik kan zeggen door het uiterlijk, het was ongeveer 2-5% van mdma hcl gewicht.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
OK, deze substantie onder water zou een restant van perc kunnen zijn. Maar in dit geval was er een lange weg. Mdma hcl, verkregen na een lang proces, werd gekristalliseerd uit water tot droog gewicht. Daarna werd het opgelost met ionische hars en opnieuw gekristalliseerd met water. Tijdens deze tweede kristallisatie werd stof op de bodem gezien.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Top