Weet iemand waar ik re-x tryptamine van kan maken?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Dit is de titel voor mijn volgende reductieve aminering bij lage temperatuur naar andere psychedelische tryptamines...n,n-DET, deze keer, maar daar gaat het eigenlijk niet om.

Ik vraag me ook af of ik niet gewoon wat moet uitzouten om het beter te kunnen bewaren. Misschien als de benzoaat? Ik denk dat die redelijk stabiel was... dan kan ik het in kleine hoeveelheden uit de zoute gevangenis bevrijden elke keer als ik echt een RXN moet uitvoeren... het is vervelender maar niet enorm.
Zeker niet zo vervelend als 400+g verloren laten gaan! Ha
 

gnbarsh3463_11

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 11, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Wat probeer je te doen? N,N-DET of ongesubstitueerde tryptamine herkristalliseren om het te zuiveren? In het geval van DET is een hete heptaan/hexaan extractie voldoende, net als bij gewone DMT. In het geval van tryptamine kan het nog eenvoudiger, het hangt af van de hoeveelheid die je gebruikt, 400g tryptamine is veel, en misschien is in dit geval een vacuümdestillatie beter. Je kunt ook een Soxlet extractor gebruiken als je die hebt, maar als je echt 400 gram tryptamine wilt zuiveren is het makkelijker om het onder goed vacuüm te destilleren.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Sorry, ja, ik bedoelde de originele tryptamine, ik had eigenlijk uiteindelijk vrij goede resultaten met het gebruik van ethylacetaat om te re-xen van....het ging van kleine ondoorzichtige/tan/gele kristallen naar grotere doorschijnende 'suikerachtig' uitziende kristallen.....en waarom? Gewoon om de zuiverheid te garanderen voordat ik de diëthylering doe, want toen ik tot nu toe de dimethylering probeerde, had ik vrij slechte opbrengsten. En ik probeer uit te zoeken waar ik mijn algemene scheikundepraktijk kan verbeteren. Ik heb besloten om er in principe van uit te gaan dat de meeste dingen een kleine onzuiverheid bevatten en daarom eerst een simpele re-x te doen om te zien wat er aan de hand is.... Ik bedoel, het kan toch geen kwaad...

Ik zei ook niet dat ik alles in één keer ga re-xen - het is iets dat gedaan kan worden terwijl ik het gebruik, de avond voordat ik een reactie doe of de dag ervoor en het dan een nacht in de exsiccator laat drogen...

Het is geen SUPER vies spul dat ik zelf heb gedecarboxyleerd uit tryptofaan of zo. Het is iets dat ik in China heb gekocht, maar ik wilde zien hoe helder en groot het kristal was dat ik ervan kon maken.

Nee, eerlijk gezegd leek het me gewoon een goed idee om het in mijn algemene techniek op te nemen....

Nu we het toch over destilleren hebben zonder het te vernietigen, ik heb net een distillatiekop met een kort pad gekocht... hij was goedkoop, daarom heb ik hem gekocht, niet voor iets in het bijzonder.

Ik heb veel tryptamine omdat ik me een weg baan door zoveel mogelijk verschillende aldehyde's en daaropvolgende reducties en ik verkoop niets. Ik heb heel veel n,n-DMT gedaan in mijn leven, maar heel weinig andere tryptamines en dus doe ik alleen kleine reacties per keer - gewoon om deze verbindingen te proberen.

Het is leuk om te weten dat ik er elke basis tryptamine van kan maken die ik wil, zolang ik maar de juiste aldehyde kan krijgen. Dat lijkt me cool...

Ik heb ook 500g 3,4,5-trimethoxybenzaldehyde - waarom? Omdat ik nog nooit mescaline of TMA heb geprobeerd.
Kom ik in de buurt van 250g van elk? Zeker niet in één keer, maar in mijn hele leven? ...waarschijnlijk wel.

Het is ook moeilijk om in China te kopen, tenzij je 500g of 1000g koopt omdat ze enorme hoeveelheden verkopen.

Eigenlijk was het enige reagens dat ik in kleinere hoeveelheden verkocht zag worden de 2,5-DMOBA waar ik 50g van kreeg, maar het was waarschijnlijk niet de bedoeling dat hij me dat zou verkopen lol Ik heb dat ook geherkristalliseerd....waarom? Zwarte of grijze markt bronnen...
 

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Invoer uit Purification of Laboratory Chemicals, 6e editie:


Oplosbaarheid niet gegeven. Ik heb wat 5-MeO-Tryptamine en ik begrijp dat een meer dan tryptamine wit en zuiver moet zijn voordat je verder gaat met een reactie.

Ik denk erover om de methode van Hailstorm te proberen:

Ze hadden ook succes met 5-MeO-T.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ik had wat geluk met ethylacetaat om eerlijk te zijn...uiteindelijk...

Het veranderde het van kleine scherfkristallen in meer doorzichtige en suikerachtige korrels.

Ik begrijp dat het 99% spul direct uit de zak werkt, maar ik denk dat het geen kwaad kan: ....

Mijn ervaring is dat het gewoon een goede gewoonte is om je reagentia te re-xen...
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
DET is instabiele tryptamine, welk zout je ook maakt. DPT is veel beter als je het lang moet bewaren.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Dat is interessant. Ik weet zeker dat het in de loop der jaren als RC is verkocht en ik ben er vrij zeker van dat ze het als fumaraat verkochten, maar nee, ik ben van plan het te houden om een paar keer te proberen... dat is het wel zo'n beetje.
Ik kon toevallig aan acetaldehyde komen, dat is eigenlijk alles...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ik ben van plan om door te werken als ik kan
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
@DavidNichols

Oh mijn god! Ik was net op zoek naar half onbetrouwbare leveranciers van propionaldehyde zodat ik zelf kan zien of DPT zoveel beter is dan DET.
Ik ga er altijd gewoon van uit dat reagentia die ik nodig heb voor syntheses niet verkrijgbaar zijn in dit land, maar eigenlijk zijn heel wat van de eenvoudige aldehyden wel verkrijgbaar...

Ik had geen idee! Wat een idioot...

Zo zie je maar weer dat het loont om te onderzoeken wat wel en niet in de gaten wordt gehouden en wat gewoon makkelijk verkrijgbaar is! 😱
 
Top