15 april 2022 Mexicaanse veiligheidstroepen hebben een methlab in een huis ontmanteld.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
XSNf6PVtKx

De veiligheidstroepen van de Mexicaanse staat, in coördinatie met het kantoor van de procureur-generaal en de nationale garde, deden op bevel van de rechtbank een inval in een huis in de gemeente Playas de Rosarito. Als gevolg van de huiszoeking konden de autoriteiten een methamfetaminelaboratorium lokaliseren en ontmantelen.

De gecoördineerde actie werd uitgevoerd op 15 april van dit jaar, nadat een huiszoekingsbevel was uitgevaardigd voor een huis gelegen op kilometer 30 in Rancho Matahanil, in het Cuenca Diaz gebied.

In het huis werden verschillende zakken methamfetamineachtige substantie gevonden, evenals twee containers met vloeibare substantie, waarschijnlijk precursoren, die nog worden geanalyseerd, evenals twee voertuigen.

Het is vermeldenswaard dat al het bovenstaande is overgedragen aan het FGR, de bevoegde autoriteit om het exacte gewicht van de in beslag genomen stoffen vast te stellen en het onderzoek voort te zetten, aldus het staatsagentschap. Het exacte aantal in beslag genomen drugs en de arrestaties werden niet gemeld.

Bron: https://www.el-mexicano.com.mx/Noticia/Policiaca/27429/Descubren-"narcolaboratorio"-en-Playas-de-Rosarito
 
Last edited by a moderator:

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
125
Points
28
Deals
6
In Mexico zijn er te veel Meth Laboratoria, zou ik zeggen, het is erg makkelijk voor de grondstoffen die ze uit China sturen om aan te komen.

Mexico is het meest corrupte land ter wereld hehehehehe

Hier gaat iedereen met geld om, politie, politici, alles.

Groeten van een Mexicaanse broer
***Nexgen Lab°Meth het beste lab in mexico....en Los angeles ca
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
En hoe zit het met de logistiek? Waarom eindproducten over de grens brengen als je alles lokaal kunt produceren?
 
View previous replies…

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
125
Points
28
Deals
6
In Mexico is er geen grondstof, alles wordt gekocht in China, alles komt uit China, daarom zijn er in Mexico zoveel drugs, veel geld, veel drugs.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Er zijn Chinese chemieleveranciers die zich richten op de Zuid-Amerikaanse markt. Ze beheren magazijnen en zorgen ook voor de inklaring van de goederen, zodat ze de goederen zelf op de lokale markt kunnen verkopen.
In veel gevallen kunnen de chemicaliën al in het binnenland worden gekocht, op grote schaal zelfs in Mexico of Colombia.
 

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
125
Points
28
Deals
6
Er waren Chinezen, maar sommigen van hen werden uit Mexico gehaald. Een van hen werd gearresteerd met 207 miljoen dollar in contanten.


welkom in mexico
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Ik heb er het een en ander over gelezen, het is echt te gek!
 

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
125
Points
28
Deals
6
Ja broer maar in Mexico beweegt alles je bent onaantastbaar zolang je geld hebt de hele regering is gekocht
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
De hele wereld doet :D :D Zie je hoe Sam Bankman Fried nog steeds niet opgesloten zit na het stelen van miljarden vorig jaar? Wat een verrassing dat hij tot de top 3 donateurs van de Biden-campagne behoorde :D :D :D Westerse landen vragen gewoon om grotere bedragen om omgekocht te worden lol
 

xoniye2049

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Dingen die alleen in Mexico gebeuren...
 

xoniye2049

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Sorry, ik dacht dat dit recent nieuws was
 

Drako

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
geen woorden
 
Top