Anyone nows if Ares is a legit market ?
D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 Feb 2, 2024 #1 Weet iemand of Ares een legitieme markt is?
G1yC1n3 Don't buy from me Member Language 🇬🇧 Joined Jan 30, 2024 Messages 4 Reaction score 1 Points 1 03 Feb #2 Ik heb vandaag de hele dag geen toegang tot de Ares-markt. Ik wacht nu al meer dan twee weken op mijn goederen. Geen van de leveranciers die ik heb benaderd, heeft tot nu toe gereageerd. D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 By djb1 04 Feb #3 ik wacht nu al 35 dagen op mijn bestelling ik heb het 5 dagen geleden aangevochten en tot nu toe niets. het is niet veel geld gewoon niet kopen
Ik heb vandaag de hele dag geen toegang tot de Ares-markt. Ik wacht nu al meer dan twee weken op mijn goederen. Geen van de leveranciers die ik heb benaderd, heeft tot nu toe gereageerd.
D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 By djb1 04 Feb #3 ik wacht nu al 35 dagen op mijn bestelling ik heb het 5 dagen geleden aangevochten en tot nu toe niets. het is niet veel geld gewoon niet kopen
ik wacht nu al 35 dagen op mijn bestelling ik heb het 5 dagen geleden aangevochten en tot nu toe niets. het is niet veel geld gewoon niet kopen
eu.lab Don't buy from me Resident Joined Aug 25, 2023 Messages 29 Reaction score 13 Points 3 08 Feb #4 Blijf uit hun buurt. Geloof me.
moneysculptor Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 4 Reaction score 4 Points 3 23 Feb #5 Ja, het zijn oplichters.