Vraag een expert om het antwoord op de vraag

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
1、Kan Nabh4 vervangen worden door (CH3COO)3BHNa?(C6H10BNaO6)

2、In de route van p2np en Nabh4, kan ik formaldehyde of methylamine toevoegen om het product direct te methyleren?

3、Nadat de amfetamine is gesplitst, moet de D-amfetamine olie worden opgelost in aceton en tolueen met HCI borrelen Kunnen we grote kristallen krijgen?

Ik ken geen Engels, alles is beschreven door google vertaling, ik hoop dat ik het antwoord dat ik wil in het forum kan vinden.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Dit forum heeft geen amfetamine-methyleringsvideo's, noch productkristallisatievideo's. Ik heb deze nodig omdat verbale communicatie niet zo effectief is als video's.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Kan D-amfetamine worden gekristalliseerd door HCI? Ik bedoel gekristalliseerd in rookbare kristallen.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Nadat methamfetamine is gebubbeld en gekristalliseerd met HCI, moet het worden gesmolten en opnieuw gekristalliseerd in absolute ethanol om transparant ICE te verkrijgen?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
2. Nee, je hebt speciale omstandigheden nodig, hier is een draadje voor.

3. Amfetaminehydrochloride is hygroscopisch, je krijgt kristallen die 's nachts in een plas veranderen.

Kan D-amfetamine worden gekristalliseerd door HCI? Ik bedoel gekristalliseerd in rookbare kristallen.

Ja, als je het ter plekke rookt is dat mogelijk.

Nadat methamfetamine is geborreld en gekristalliseerd met HCI, moet het worden gesmolten en opnieuw worden gekristalliseerd in absolute ethanol om transparante ICE te verkrijgen.

Draad door patton beschrijft alles, ijsfabricage en kristallisatie
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Bedankt voor uw antwoord
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Over het algemeen is het blokijs dat op straat wordt verkocht D-methamfetamine, dat gerookt kan worden, en de methylvrije D-amfetamine is geen groot kristal maar een poeder. Dit wordt meestal gebruikt voor nasale injectie of doorslikken, toch?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het zou nat kleverig poeder van amph*HCl zijn.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Patton, weet jij het antwoord op mijn eerste vraag? Ik heb dit antwoord nodig omdat het niet beschikbaar is in mijn land Nabh4,Ik heb iets nodig om dit te vervangen
 
View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Cianoborohydride is giftig, maakt giftige bijproducten en kan niet direct nitro reduceren tot amine, je zou eerst de imine moeten maken DAN die reduceren.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
(CH3COO)3BHNa, is natriumtriacethoxyborohydride en natriumcyanoborohydride (molecuulformule: NaBH3(CN), dit zijn twee verschillende natriumhydroxide, ik zocht naar dit ding op Google, weet dit niet Kan iets NaBh4 vervangen
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
oh sorry, ik lette niet goed op, maar ik denk dat STAB hetzelfde verhaal is, mild reductiemiddel, het werkt misschien niet, het reduceert imine tot amine, maar ik weet niet zeker hoe het zit met nitro tot amine.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Dus als ik amfetamine krijg, kan ik dan methylamine gebruiken om de amfetamine te methyleren via de AI/Hg-methode?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je kunt het niet proberen. Houd er rekening mee dat het resultaat je van streek kan maken. Ik ben er niet zeker van dat je dezelfde opbrengst krijgt. Bovendien moet je een grotere hoeveelheid van zo'n reagens gebruiken.
 

ZRG

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 1, 2022
Messages
28
Reaction score
1
Points
3
Thanks
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Het in situ genereren van methylamine uit nitromethaan met Al/Hg amalgaam in aanwezigheid van de P2P (BMK) zou kunnen werken... Volgens mij is dit een bekende route voor de productie van MDMA.
 
Top